You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk wel maar ik weet niet of zo’n Lotus zo’n betrouwbaar ding is en wat qua onderhoud.Oke, volgende filmpje even afspelen zonder geluid (EV gevoel) en daarna met als therapie voor het gemis van emotie:
@JanG007 past deze niet in de garage van je vader?
lol wat een domme opmerking.En een houten achtbaan is leuker dan zo'n metalen ding.
Ik heb letterlijk een 911 laten staan voor een Model X.Er is geen elektrisch alternatief voor het gepruttel van een 911 boxer motor. Dat wordt dus een 911 cabrio en dan liefst handgeschakeld.
Wat is de bron? Ook Yahoo Finance?
Dat heb je als je kinderen krijgt. Voordat je het weet is het over met de pretIk heb letterlijk een 911 laten staan voor een Model X.
Waarschijnlijk wel maar ik weet niet of zo’n Lotus zo’n betrouwbaar ding is en wat qua onderhoud.
(stukken, waar ga je ermee naar toe,…,)
Wat is de bron? Ook Yahoo Finance?
Van mij mogen ze voor de lol met ICE’s blijven rijden. Als ze er maar biofuel in doen.Mensen rijden nog steeds op paarden voor de lol.
Hoe heette het ook alweer? Death by MBA?En dan zijn ze nog niet eens rúcksichtlos aan het innoveren...
De wolken boven Ford worden steeds donkerder.
Ik zou zelfs biofuel in de ban doen want dat trekt ongelofelijk veel resources weg en veroorzaakt extra CO2.Van mij mogen ze voor de lol met ICE’s blijven rijden. Als ze er maar biofuel in doen.
Ik had inderdaad mijn dochter kunnen invouwen op de achterbank van zo een cabrio, maar met de daaropvolgende corona crisis en nu het thuiswerk zou ik nog bitter weinig met het ding gereden hebben.Dat heb je als je kinderen krijgt. Voordat je het weet is het over met de pret
Zolang het ‘voor de lol’ blijft. Zoals er nu nog met paarden gereden wordt.Ik zou zelfs biofuel in de ban doen want dat trekt ongelofelijk veel resources weg en veroorzaakt extra CO2.
Synthetische brandstoffen misschien, omdat die echt duurzaam kunnen gemaakt worden. Handicap is dat ook bij de verbranding van synthetische brandstoffen, zoals bij alle verbranding, er giftige stoffen vrijkomen.
Inderdaad, het gaat nog enkele maanden pijn doen en er zullen er zich nog haasten, maar na de zomer zijn hybrides fiscaal dood in België.Gelukkig dat voor bedrijfswagens, de hybrids nog eens extra belast zullen worden binnen enkele maanden, in Belgie.
Behalve dat de bottleneck telkens opschuift omdat er meer productie van batterijen is, en dat PHEV's notoir weinig geladen worden, zeker als ze om fiscale redenen gekozen worden.ALS het klopt dat batterijen de bottleneck zijn dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat met drie PHEV evenveel milieuwinst lan geboekt worden als met 1 BEV. Als die drie dan verstandig worden ingezet en gebruikt.
Dat wordt nog wat dan, zelfs ChatGPT haalt zijn MBA. Ik denk het mijne van MBA om die reden.Hoe heette het ook alweer? Death by MBA?