You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel Q1 2018 Elon time zijnFf opnieuw proberen?
Was net ff bij BMW Amsterdam. Weten jullie vast al lang, maar toch.
Vernam daar net dat er een BMW I5 op de planning staat voor 1e Q 2018.
BMW i5: SUV en elektrisch
Oogt nog vrij futuristisch, en zal vast een eind van daadwerkelijk eindproduct liggen, maar toch.
Deze reporter heeft toevallig nog niet van tesla gehoord
View attachment 191638
En daar geef jij geld aan ?Deze reporter heeft toevallig nog niet van tesla gehoord
View attachment 191638
Ik heb geen krant, het is een gratis regionaal reclamebladEn daar geef jij geld aan ?
Andere krant kopen voortaan.
Ik heb geen krant, het is een gratis regionaal reclameblad
Als je BMWBLOG leest dan zie je altijd 2020 of 2021 staan.
Er staat trouwens ook een artikel of dat de Model 3 een gevaar zou kunnen betekenen voor de BMW 3. Het is natuurlijk een BMW blog, dus daar gaan ze ervan uit dat er weer eerst productie en kwaliteitsproblemen zullen zijn met de Model 3. Daartegen zou de i5 klaar moeten zijn.
Er is enkel bekend gemaakt dat er een i5 zou komen. Voor zover ik weet zijn er nog geen concepten of tekeningen vrijgegeven. De Photoshop in het artikel heeft dus geen enkele link met BMW zelf.
Ik vermoed dat het een concurrent moet worden van de geplande elektrische SUV van Audi (waar wel een concept van bestaat).
View attachment 191626
Weten we al waar Porsche zijn MissionE-batterijen gaat halen? (want die auto gaat er wel komen)Ach, de zoveelste publicatie om de eigen klanten zoet te houden en een poging om ze ervan te weerhouden naar Model 3 over te stappen.
Nog steeds geen antwoord op de vraag waar de batterijen vandaan komen (als men echt volume wil moeten er inmiddels wel wat gigafactories in aanbouw zijn) en helemaal niet op de vraag hoe het laadnetwerk ingericht gaat worden.
300 mijl laden in 15 minuten werkt voorlopig alleen in Powerpoint. Zeepbellen dus.
Weten we al waar Porsche zijn MissionE-batterijen gaat halen? (want die auto gaat er wel komen)
"The source says the EV doesn’t have a green light for production yet"
Recently spotted Porsche Cayenne Coupe is actually an EV mule Voor wat het waard is. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het niet van de "grote ICE merken" zal gaan komen. Op de eerste plaats zijn de Tesla drivetrains die nu worden ingebouwd "close to perfect" na een doorontwikkeltijd van zo'n 6 jaar. Zij moeten nog beginnen.
Onderschat ze niet!
Ik sprak onlangs de product manager van Brusa in Sennwald/Zwitserland.
Voor de Volvo C30 BEV hebben ze alle E-onderdelen nog geleverd voor de hele productie destijds, maar voor de Merc. SLS ED was het enkel nog maar voor het prototype. Voor die (10-tal?) andere zijn ze met de specs. naar een e-motoren bouwer gegaan die het goedkoper kon.
Het zal dus (voorlopig) nooit van hun zelf komen. Maar ze weten verdomd goed hoe ze het zouden moeten doen.
En zeker BMW die naar eigen zeggen al 40 jaar aan e-mobility werkt 40 jaar e-mobility bij BMW Group: van BMW 1602 tot BMW i3.
Voor mij is het duidelijk dat ze niet willen.Gezien Citoën in parijs alweer met een hybride-concept gaan komen
Klopt, maar ze kunnen het wel als ze zouden willen.Dat onderschrijft mijn conclusie: "Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het niet van de "grote ICE merken" zal gaan komen".