You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook ten opzichte van de Koreanen verliezen ze. Kona, e-Soul en e-Niro hebben 64kW voor dat geld en daardoor meer bereik (praktijk bereik rond de 400km) en als je ze dan full-option neemt zijn ze nog steeds rond de 45K. Ben benieuwd wat ze gaan vragen voor de Peugeot 208-e mag hopen toch max rond de 35K in de basis uitvoering.
Ik heb nog niet in de Kona gereden en ik hoor vooral klachten over de standaard gemonteerde Nexen banden, lawaaiig en gebrek aan grip. De e-Niro hoor ik die klacht minder over, maar eigenlijk hebben dit soort auto's AWD nodig om het koppel kwijt te kunnen. Maar de betiteling bagger vind ik echt over de top en ongenuanceerd. Hoor daar eigenlijk niemand over klagen bij de diverse fora over de Niro, meesten vinden het juist een fijn rijdende auto en daar zitten best veel leaserijders bij die met hun auto gewoon doortrappen; auto is ook niet bedoeld als scheurijzer. Gisteren even een 240 liter regenton gehaald: plop, zo in de achterbak met de bank naar beneden. Dat doe je niet met een model 3. Zijn geen vergelijkbare auto's. Tesla mikt veel meer op de BMW 3 rijders e.d. Kia ze met de Niro veel meer een standaard gezinswagen neer.
Zijn enorme bedrijven die wijzigen niet zo makkelijk.
Denk dat daar hun grootste uitdaging zit, ze zijn niet gek ze zien echt wel wat de markt doet.
Als ze dat lukt..... dan gaat het heel snel, ze hebben middelen en kennis zat. Ze kunnen elke 10 seconden een auto maken (sommigen nog sneller).