Omdat de range niet voldoende is voor de trips die je die dag doet.Waarom zou je met een tweede auto aan een snellader laden?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Omdat de range niet voldoende is voor de trips die je die dag doet.Waarom zou je met een tweede auto aan een snellader laden?
Wat is 'normaal'. Wat voor jou van tel is?Tweede auto wordt meestal alleen als stadsauto gebruikt. Zo groot is Belgie nu ook weer niet trouwens.
Tja die vogel gaat dus bij jullie op, niet bij ons. Wij doen niet altijd alles samen, en mijn vrouw mag van mij meer dan 200 km ver rijden op een dag, zonder dat ik er bij ben.Nogmaals, wij hebben 2 EV's, waarvan de tweede auto een range van plm 200 km heeft. Ook die hangt gewoon niet meer aan de snellader, voor groter bereik hebben we de eerste EV, die wel de range heeft.
Omdat de range niet voldoende is voor de trips die je die dag doet.
Wat is 'normaal'. Wat voor jou van tel is?
Tja die vogel gaat dus bij jullie op, niet bij ons. Wij doen niet altijd alles samen, en mijn vrouw mag van mij meer dan 200 km ver rijden op een dag, zonder dat ik er bij ben.
Ik zie net dat de Opel e-Corsa op Ionity Chargers laadt aan bijna 100 Kw en zelfs bij 75% charge nog altijd 50 kWh. De Peugeot e-208 kan ook tot 100 kWh laden.
Ooit gehoord van auto wisselen? Doen wij ook. Degene die de grootste afstand moet rijden neemt de auto die het verst kan indien nodig. Heb je wel eens gekeken naar de gemiddelde afstand die met een auto wordt gereden? Ik geloof simpelweg niet dat jullie beiden iedere dag 400+ km rijden, want dan kom je niet meer aan werken toe. Bovendien passeer je dan iedere dag zo ongeveer de landsgrenzen.
Gemiddeld dus 15.151 km/jaar, oftewel 41 km/dag. Duh. Do the math.
Voilà. Gemiddeld gezien hebben mensen 9.999999 vingers. Maar ik heb nog nooit iemand met 9.999999 vingers ontmoet.Maak niet de fout dat gemiddelden ook werkelijk gebruik betekenen.
Dus omdat wij een beslissing nemen die jij niet neemt, hebben wij geld te veel?Je gaat toch niet de keuze voor een auto bepalen op basis van gebeurtenissen die maar enkele keren per jaar voorkomen hopelijk? Of hebben jullie echt serieus geld te veel?
Die enkele keer snellader is niet zo erg hoor, die overleef je wel.
Gemiddeld gezien hebben mensen 9.999999 vingers. Maar ik heb nog nooit iemand met 9.999999 vingers ontmoet.
Vanmiddag een verkoper van de MG EV gesproken. Ze gaan dit jaar in ieder geval 1.100 MG's uitleveren. Misschien nog wel meer op kenteken. Daarmee kan het Chinese karretje qua elektrische verkopen misschien wel tweede worden, achter Model 3.
Gaan ze doen. Er is ook een flinke boot aangekomen... uitleveren ook op zondag.Lijkt mij sterk... de RDW heeft er tot 20 december 133 geregistreerd (Datum eerst toelating). Dan moeten ze nog een aardig sprintje zo rond de kerst gaan trekken -. Het blijven natuurlijk wel autoverkopers.
Dat komt ervan als je als Tesla niet zo een trofee wil kopen.Neem de I-Pace - "World Car of the Year". Net 422 auto's dit jaar.
Inderdaad.Die enkele keer snellader is niet zo erg hoor, die overleef je wel.
Maar dan moet dat dus wel kunnen ...Waarom zou je met een tweede auto aan een snellader laden?
Laten we overigens niet gek doen... Als jij met 120 km range genoeg hebt, perfect voor jou. Wij vonden het te weinig voor 2e wagen, en de Model 3 vonden we perfect ervoor.
Omdat nu een Italiaan voorzitter van caroftheyar.org is? Die trofee is niet te koop hoor, en ik denk dat Tesla Model 3 een goede kans maakt om begin 2020 'auto van het jaar' te worden.Dat komt ervan als je als Tesla niet zo een trofee wil kopen.
Omdat de range niet voldoende is voor de trips die je die dag doet.