Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Een directeur krijgt ook in Frankrijk nog wel een wagen ter beschikking. Maar dat is vaak verplicht een Franse wagen

een kleine wagen.... het is daar triestig op dat gebied....mijn tesla is daar een bron van verwondering vooral al je de cio, mijn baas ziet vertrekken met z'n ......318d :rolleyes: voor een multinational met meer dan 120.000 werknemers... collegas konden inderdaad voor een zoe gaan die ze an het einde van de rit bijna zelf hebben betaald....nee, op dat gebied zijn we voorlopig nog verwend in be en nl
 
BMW toont een eerste beeld van de BMW i4 concept.

Schermafbeelding-2020-02-25-om-13.24.33-1536x542.png


Van opzij is de I4 wel een beetje ontgoochelend, is gewoon op chassis van de 4 serie gebouwd, zeer lange snuit. Ik ben benieuwd hoe groot de frunk gaat zijn in deze wagen.

En Polestar komt ook met iets nieuw in beeld .
Polestar Precept laat zien waar de fabrikant naartoe wil
Een BMW heeft zo’n lange motorkap omdat de motor zonodig achter de vooras moet liggen. Die zit dus zonder aanrijding al bijna in het passagiers compartiment. Nu bouwen ze een EV met ook zo’n lange motorkap want dat zijn ze gewend. Reken maar dat hij ook een middentunnel heeft. Dat zijn ze ook gewend. Blijkt toch erg moeilijk te zijn de oude gebruiken te vergeten. Daar heeft Tesla dan weer geen last van. Die daklijn zal ook weer niet gaan zorgen dat dit een concurrent van welke Tesla dan ook zal worden.
 
Een BMW heeft zo’n lange motorkap omdat de motor zonodig achter de vooras moet liggen. Die zit dus zonder aanrijding al bijna in het passagiers compartiment. Nu bouwen ze een EV met ook zo’n lange motorkap want dat zijn ze gewend. Reken maar dat hij ook een middentunnel heeft. Dat zijn ze ook gewend. Blijkt toch erg moeilijk te zijn de oude gebruiken te vergeten. Daar heeft Tesla dan weer geen last van. Die daklijn zal ook weer niet gaan zorgen dat dit een concurrent van welke Tesla dan ook zal worden.
De i3 heeft geen middentunnel.
Dit is een concept, de i4 zal een vijfdeurs zijn. Spionnagefoto's geven duidelijk aan dat het uiteindelijk design ergens tussen de 4GC en de 3GT zal uitkomen.
 
  • Like
Reactions: FairFrank
Fantastisch dat Franse morele kompas waardoor de PDG-salarissen zo laag zijn dat ze geeneens zelf een Tesla kunnen kopen of -nou vooruit- leasen.

met de salarissen is dan weer niets mis....er is gewoon zo geen auto cultuur, rechstreekse collega heeft een audi a3 van het werk en prive heeft hij een audi q5s.. :rolleyes:.... oja en de pdg laat zich uitraard rijden in een vette verlengde s-klasse
 
Audi maakt de etron fors goedkoper:
Audi maakt de e-tron bijna 10k goedkoper - Autoblog.nl

Een etron lijk je te kunnen rijden voor de prijs van een aangeklede A4. Ik kan deze move van Audi niet plaatsen, maar wie weet gaan er nu velen alsnog overstappen naar de Audi EV.
De software problemen krijg je er gratis bij. Ze zitten flink in de rats over de Co2 boete tegen het eind van het jaar.