Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Is het een varkensneus? Mensenkont? Bevertanden? Er staat hier in de wijk ook een nieuwe BME ICE met zo'n belachelijk front maar op een EV is het helemaal triest.
Ik denk niet dat de productieversie zo verschillend gaat zijn. Op de frontgrill na vind ik het wel een geslaagd design, interieur lijkt me ook redelijk ruim, ik denk dat dat scherm ook gewoon zo in de productieversie gaat komen.
Ik vind die velgen geweldig mooi, de mooiste aerovelgen die ik ken.
Maar die grill, dat was al twee jaar aangekondigd, ik ben benieuwd of dat zo overgenomen wordt op die auto.
Wat mij het meeste stoort aan deze wagen ; de aangekondigde autonomie komt overeen met 136 wh/km. Lijkt me toch ambitieus.
 
A5FAEC97-3E1A-4BD7-9C7E-A0DC3487C6B1.png

BMW mist de schoorstenen. Wát een vreselijk ding.
 
GM slaat terug..
Gewoon een citaat uit de GM aankondigingen van vandaag "... GM's proprietary Ultium batteries will cost less than $100 per kilowatt-hour and allow for a driving range of up to 400 miles on a full charge, GM said. That's about 50 percent more than the 259-mile range for the 2020 Chevrolet Bolt. The GMC Hummer EV, expected to go into production in fall 2021, will be the first vehicle to use the new battery technology, GM said..."
We beginnen dus met een Hummer!
GM touts battery cost, range breakthroughs
of de pdf van al dit nieuws.
 

Attachments

  • GM touts battery cost, range breakthroughs.pdf
    1.8 MB · Views: 46
De hete adem van de Ford Mustang Mach-E. Ik denk dat GM niet serieus denkt dat de Cybertruck een deuk gaat maken, en dat Tesla in de hogere prijsregionen zit waar GM kopers niet in vertoeven.

Ford zal wel antwoorden met concretere concepten van een elektrische F-150.