Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Zouden ze 1 etappe op een lading kunnen doen?
Als een etappe 250km is en men zou niet toekomen, kan je altijd truken van de foor toepassen:
  • de auto tijdens een plaspauze van de inzittenden wisselen
In zo een karavaan rijdt er altijd wel backup mee, dus een andere jurywagen kan tijdelijk invallen terwijl Skoda een wissel organiseert.

Ik zou willen zeggen dat de lagere snelheid natuurlijk gunstig is voor grotere range, maar de waarheid is dat bij zo een wielerwedstrijden het soms heel traag kan gaan, maar soms ook heel snel. Als bijvoorbeeld een peloton uit mekaar valt, en de "Jury 1" beslist om aan te sluiten bij de grootste groep van het peloton of achter de eerste of tweede achtervolgers, dan moet men een inhaalrace beginnen en 5 minuten achterstand kan plots al een heel eind blijken. Ik heb enkele jaren met dagwedstrijden meegereden en daar wisselde de snelheid tussen quasi stilstand en 120 km/u. Ik hield vaak een maximum snelheid van snelheidslimiet + 40 km/u aan in de karavaan.

Edit: @jpvdheijn geeft al een mooie uitleg. Blijkbaar vertrouwen ze het ding niet voorbij de 200km.
 
  • Informative
Reactions: phrank
Ben ik nu de enige ? Bij het zien van een “normaal” auto interieur krijg ik tegenwoordig altijd zo’n gevoel van ouwbolligheid. Begrijp me niet verkeerd, op zich niets mis mee met die bovenstaande foto maar toch...vreemd

Eerder het gebrek aan innovatie. Gewoon een meeloper auto.
Volgens mij hoopt elk automerk nog steeds dat Tesla opeens stopt met alles, dan kan heel die EV hysterie stoppen.
 
Stress in de bestuurskamer bij Hyundai:

Hyundai has reversed itself on a recall to fix a defect that could cause engine fires and is now telling owners of more than 200,000 vehicles to park them outdoors until repairs are made.

The company, along with affiliated South Korean automaker Kia, on Thursday said they were recalling over 600,000 vehicles in the U.S. and Canada to fix a brake fluid leak that could cause the fires. Hyundai initially said it was OK for its vehicles to be parked indoors.
 
Ben ik nu de enige ? Bij het zien van een “normaal” auto interieur krijg ik tegenwoordig altijd zo’n gevoel van ouwbolligheid. Begrijp me niet verkeerd, op zich niets mis mee met die bovenstaande foto maar toch...vreemd

Eigenlijk niet. Was laatst bij de Audi dealer en ik vind dat nog steeds een prachtig interieur en prachtig exterieur. Zeker helemaal met de virtual cockpit achter het stuur icm de middenconsole.

Mijn m3 verbleekte trouwens qua vooraanzicht tov alle audi's die er stonden. Dan is het echt een truttig autootje.
 
Eigenlijk niet. Was laatst bij de Audi dealer en ik vind dat nog steeds een prachtig interieur en prachtig exterieur. Zeker helemaal met de virtual cockpit achter het stuur icm de middenconsole.

Mijn m3 verbleekte trouwens qua vooraanzicht tov alle audi's die er stonden. Dan is het echt een truttig autootje.
De designer van Mazda die ooit de 121 tekende werkt nu bij Tesla. Dat zegt denk ik genoeg.
 
Zie
09BC5752-7FDA-45DD-8B89-D40B110E93AB.jpeg
hier.