fivari
Maker van de Fivari-charger
Die 1000-km test is voor wie regelmatig langere afstanden aflegt, een erg zinvolle proef. De beste reiswagens komen bovenaan de ranking.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Benieuwd wanneer de nieuwe cellen worden uitgerold. Knappe prestatie nevertheless maar eigenlijk zou het maar erg zijn aangezien Tesla sinds jaar en dag de batterij evolutie met haar partners heeft getrokken en dus de andere "enkel" hebben moeten investeren in de drive train te optimaliseren. Men kan dus eindelijk mee met een model dat binnenkort zal worden geupgrade en de lat weer zal verleggen.Björn Nyland heeft eergisteren de 1000 km challenge met de Audi e-tron GT afgelegd in 9h35. Dat is ondanks de lagere temperatuur 15 minuten sneller dan de model S LR Raven, maar nog veel belangrijker, bijna even snel als de Kia PHEV waarmee hij de test ooit uitvoerde als referentie voor een ICE.
De model 3 LR 2021 zou volgens Björn op een vergelijkbare tijd uitkomen met V3 superchargers, maar die zijn nog onvoldoende uitgerold.
Wat nogmaals bewijst wat we allemaal al weten: met een gestroomlijnde wagen en een goede laadcurve is het verschil tussen ICE en BEV verwaarloosbaar.
kijk en huiver!TL;DW
Is dit de reddingsboei voor de Duitse merken?
/s
Goeie samenvatting van wat eigenlijk nodig is . En nee, ook radar en stereoscopische camera's horen daar niet bij.
Ik heb dat recent aan Björn gevraagd, met name v3. Hij heeft ook geantwoord: Hij heeft een vaste route voor de 1000 km challenge en daarop staan eenvoudigweg onvoldoende v3 SuC's om dat voordeel van Tesla mee te nemen, dus ik neem deze tests met een flinke korrel zout. Zegt meer over de niet-tesla's onderling dan over vergelijking met Tesla in onze met SuC's overladen contreien.Ik begrijp ook dat de 1000km testen van de Tesla's op het Supercharger netwerk werden uitgevoerd, wat ook weer de vraag geeft wat dat zou geven aan een reeks Ionity laders.
Het zou pas echte pure manipulatie zijn wanneer Björn zijn route zou aanpassen om een model 3 er beter uit te laten komen. Dit is een real-life test. V3 superchargers zijn nog altijd zeldzaam. Ionity laders niet. De test voor de model 3 is zelfs gekleurd in het voordeel van de model 3 want hij stopt ook met de model 3 bij ionity in plaats van het suc netwerk. De meeste tesla rijders gaan waarschijnlijk aan een suc stoppen ( inclusief het verlaten van de autostrade)Ik heb dat recent aan Björn gevraagd, met name v3. Hij heeft ook geantwoord: Hij heeft een vaste route voor de 1000 km challenge en daarop staan eenvoudigweg onvoldoende v3 SuC's om dat voordeel van Tesla mee te nemen, dus ik neem deze tests met een flinke korrel zout. Zegt meer over de niet-tesla's onderling dan over vergelijking met Tesla in onze met SuC's overladen contreien.
" Eddy
1 maand geleden
Maybe redo the Tesla's with new charging speeds (V3) too this summer (or even right now)?
Bjørn Nyland
1 maand geleden
Pointless because there are too few V3 on the route."
In Nederland zijn er nauwelijks nog SuC's zonder V3. En ook Duitsland (waar 60% van het vakantieverkeer doorheen gaat en in de wintersport 80%) zijn vrijwel alle SuC's voorzien van V3. Vandaar ook mijn verzoek aan Björn. Overigens is Ionity inderdaad ook niet beroerd qua snelheid en zeker beter dan Tesla v2.Het zou pas echte pure manipulatie zijn wanneer Björn zijn route zou aanpassen om een model 3 er beter uit te laten komen. Dit is een real-life test. V3 superchargers zijn nog altijd zeldzaam. Ionity laders niet. De test voor de model 3 is zelfs gekleurd in het voordeel van de model 3 want hij stopt ook met de model 3 bij ionity in plaats van het suc netwerk. De meeste tesla rijders gaan waarschijnlijk aan een suc stoppen ( inclusief het verlaten van de autostrade)
Het voordeel van V3 suc is een theoretisch voordeel want je vindt ze nog amper.
Zo’n Fiat 500 Cabriolet EV kon wel eens een toppertje worden, ja.Een nieuwe Tesla killer…
Ik vind de nieuwe Fiat 500 echt wel de coolste niet-Tesla EV. In zekere zin zelfs cooler dan de Model 3, maar als je het gehele pakket bekijkt van infotainment, technologie en prestaties kies ik nog wel Tesla.Zo’n Fiat 500 Cabriolet EV kon wel eens een toppertje worden, ja.
video met drag race tegen Ferrari staat paar posts hierbovenNice!