You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En dan de ganse dag bij de werkgever aan het stopcontact.3 km van je werk wonen en dan de auto pakken, tjonge
Eigenlijk vooral omdat de lpg verdamper eerst beetje warm moet worden om goed te werken.Good old times, net zoals je vroeger met een gastank ook altijd een aantal kilometers op benzine moest rijden. volgens mij was dat om te voorkomen dat leidingen gingen uitdrogen.
Eens. 25 km van de theoretisch al beperkte 40 is wel heel weinig.Had de Outlander PHEV ook. Maar daar was het volgens het boekje ook genoeg om te tanken. Ik heb nooit genoeg elektrisch gereden met de PHEV om er last van te hebben. Ik probeerde het wel maar 23 km elektrisch is niet veel
Ik begrijp de Lync&co propositie niet. Ja, autodelen, maar dat kan toch perfect elektrisch? Waarom zou je in 2021 nog wachten op een plug in hybrid?
Echt die voorkant is dramatisch. Wellicht is ze snel genoeg, dan kun je de mooie achterkant vaker laten zien.De A6 vist wel niet direct in hetzelfde segment als de S, weet niet hoe dat met deze A6-e-tron zit.
Die voorkant... de fake grill zou k nog kunnen inkomen maar die luchthappers aan de zijkanten? Lijkt wel een walvishaai.
Precies en dat is bij normaal snelwegverkeer 2/3 van de impact verbruikWat ik wil zeggen is dat vaak verkeerdelijk geredeneerd wordt: S.Cx is 25% groter, dus ligt het verbruik 25% hoger. Ook in deze discussie is dat een paar keer zo gesteld en dat is niet correct. Het betreft dan enkel het deeltje luchtweerstand dat 25% hoger ligt.
En met het typische bromgeluid uit de speakers?Even geen automerk, maar een motormerk. Berichtje van de frontpage van deze site
Harley-Davidson Launching LiveWire EV Brand - Tesla Motors Club
Harley-Davidson announced Monday that it will spin off its all-electric motorcycle brand called LiveWire. “One of the six pillars of The Hardwire Strategy is to lead in electric – by launching LiveWire as an all-electric brand, we are seizing the opportunity to lead and define the market in EV,”...teslamotorsclub.com
Harley-Davidson heeft dus eindelijk een manier gevonden om motoren te ontwerpen zonder lekkende oliecarters, met name overschakelen op elektrische motoren. Laten we hopen dat deze geen elektrolyt lekken.
Ik gok dat ze een stappenmotor gaan gebruiken, kan je ideaal weer inbalans mee creëerenEn met het typische bromgeluid uit de speakers?
Is wel sterk dat ze dit visitekaartje zouden opgeven.
Voor de ene een visitekaartje, voor de andere een hinder.En met het typische bromgeluid uit de speakers?
Is wel sterk dat ze dit visitekaartje zouden opgeven.
Ford komt met een concurrent voor de Cybertruck: De elektrische F-150 lightning.
View attachment 664094
Van buiten niet echt vernieuwend, maar dat is natuurlijk de bedoeling.
(de eerste auto's leken ook op wat men gewend was: koetsjes)
Reactie van Elon (zoals het hoort ):
View attachment 664093
Meer lezen:
The Ford F-150 Lightning Is A BIG Win — 3 Core Questions Remain - CleanTechnica
Sign up for daily news updates from CleanTechnica on email. Or follow us on Google News! The Ford F-150 Lightning is a major entrant into the US auto market. That’s right, not just the electric vehicle market, but the overall auto market. This is no “compliance car,” as Ford’s head ... [continued]cleantechnica.com
Wow! 138kWh voor minder dan USD 40k. Dan wordt de F-150 net zo'n succes als de ICE F-150. Denk dat Elon wat gas bij moet geven en wat minder tijd aan zijn crypto- en andere jongenshobbies moet besteden. Anders wordt Tesla snel ingehaald door de concurrentie. Three months maybe, six months definitely!Op tweakers wordt gesproken over een 138 kWh accu voor de lichte versie en een 170-180 kWh accu voor de zware versie. Hij kan 9.6 kW terugleveren. Ford introduceert elektrische F-150-pick-uptruck die 9,6kW kan terugleveren
Worden hier ook weer appels en peren in verhaal tot moes gemaakt.Wow! 138kWh voor minder dan USD 40k. Dan wordt de F-150 net zo'n succes als de ICE F-150. Denk dat Elon wat gas bij moet geven en wat minder tijd aan zijn crypto- en andere jongenshobbies moet besteden. Anders wordt Tesla snel ingehaald door de concurrentie. Three months maybe, six months definitely!
In Nederland zie je die bakbeesten (F150) vrijwel alleen commercieel rijden, en dan nog zonder BPM ook (grijs kenteken). Vervuilende oliestokers die relatief goedkoop rijden.Worden hier ook weer appels en peren in verhaal tot moes gemaakt.
"Ford pulled a bit of a bait and switch with the pricing for the Lightning - the $40k base model is for commercial customers only (available in 2024)? And the $53k model is the 230mi range version for retail customers"