Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is achterhaald ondertussen. Al bevestigen uitzonderingen de regel.
Ik mis ondertussen al een jaar of 4 de gezellige babbels en lekkere koffie daar.
2 jaar wegens de herstellingen aan huis door de ranger en 2 jaar omdat er niets meer te herstellen valt.
Same, same...

Ik heb een winterset moeten kopen en laten installeren zodat ik nog eens een uurtje in de flex plek kon werken 😅
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Phil V and bugboy
Een i5 een vergelijkbare configuratie geven als een Model S LR, dan zit je al minimaal op 116K€
Dus niet echt vergelijkbaar in prijs.
Tja, als je per se exact hetzelfde wil vergelijken. Maar niet iedereen wil die uitrusting of die range maar wel de ruimte. Niet voor niets zijn er mensen die de M3 RWD kiezen boven de M3 AWD.
Ik vind dus niet dat je dat op die manier moet vergelijken.
 
Ik begrijp niet hoe vandalisme/ diefstal kan goedgekeurd worden met een smiley als deze...
Ook al was het (maar) een Porsche, ook dat is iemands droomwagen geweest waar hij (in het ergste geval) voor gewerkt heeft.
Goh, link ik naar de vernielde Taycan, of de grappige woordspeling? 🤔
 
  • Like
Reactions: job-lek and bugboy
Ooit een Polo gehad waar ze de xenon lampen 1x per week kwamen ophalen snachts. Weinig grappigs aan kan ik je vertellen ;< Nadat de schade in totaal groter was dan de nieuwprijs van de auto vond de leasemaatschappij het ook wel mooi en hebben ze de auto vervroegd weer ingenomen.
 
Tja, als je per se exact hetzelfde wil vergelijken. Maar niet iedereen wil die uitrusting of die range maar wel de ruimte. Niet voor niets zijn er mensen die de M3 RWD kiezen boven de M3 AWD.
Ik vind dus niet dat je dat op die manier moet vergelijken.
Maar als je dit doortrekt dan is een Bentley met die logica ook hetzelfde als een Dacia.
 
Maar als je dit doortrekt dan is een Bentley met die logica ook hetzelfde als een Dacia.
Dat zijn twee auto's uit volstrekt verschillende klasses, dus nee.
"Het heeft vier wielen dus het is hetzelfde" gaat niet op. Een i5 en een Model S kun je wel met elkaar vergelijken, maar je hoeft geen i5 M60 met een Plaid te vergelijken als je ook een i5 40 kunt krijgen.

Anders kun je een Volvo S60 ook niet met een Mercedes C klasse vergelijken omdat geen enkele S60 harder dan 180 km/h kan.
 
Dat zijn twee auto's uit volstrekt verschillende klasses, dus nee.
"Het heeft vier wielen dus het is hetzelfde" gaat niet op. Een i5 en een Model S kun je wel met elkaar vergelijken, maar je hoeft geen i5 M60 met een Plaid te vergelijken als je ook een i5 40 kunt krijgen.

Anders kun je een Volvo S60 ook niet met een Mercedes C klasse vergelijken omdat geen enkele S60 harder dan 180 km/h kan.
De M60 is al niet te vergelijken met de Model S LR.
De i5 40 is een formaat Model S met de Model 3 RWD prestaties.

Afwerking van de i5 is zoals de reviews laten zien gewoon ronduit beroerd maar er staat BMW op dus dan is het kennelijk niet erg.
 
  • Like
Reactions: job-lek
De M60 is al niet te vergelijken met de Model S LR.
De i5 40 is een formaat Model S met de Model 3 RWD prestaties.

Afwerking van de i5 is zoals de reviews laten zien gewoon ronduit beroerd maar er staat BMW op dus dan is het kennelijk niet erg.
Ik heb een BMW525d gehad bouwjaar 2013 met behoorlijk wat opties. Als je op de sierstrips op het dashboard drukte, dan kraakte alles.
Die zat toen duidelijk een heel stuk onder Audi als het ging om afwerking.
De Tesla kraakt niet, en de V90 die ik er na had ook niet.

De i5 heeft gewoon een slechte verhouding tussen binnenruimte en buitenafmetingen. (>5m lang...)
Prestaties zijn mager van de i40, en met wat opties gewoon duur.

Ben wel benieuwd naar de A6 eTron.