RobsEV
Active Member
Een i5 een vergelijkbare configuratie geven als een Model S LR, dan zit je al minimaal op 116K€
Dus niet echt vergelijkbaar in prijs.
Dus niet echt vergelijkbaar in prijs.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Same, same...Dat is achterhaald ondertussen. Al bevestigen uitzonderingen de regel.
Ik mis ondertussen al een jaar of 4 de gezellige babbels en lekkere koffie daar.
2 jaar wegens de herstellingen aan huis door de ranger en 2 jaar omdat er niets meer te herstellen valt.
Het merk BMW mag dan premium heten maar de i5 voelt zeker niet premium aan.
De i5, wat een hit.
Ik begrijp niet hoe vandalisme/ diefstal kan goedgekeurd worden met een smiley als deze...
Ook al was het (maar) een Porsche, ook dat is iemands droomwagen geweest waar hij (in het ergste geval) voor gewerkt heeft.
Tja, als je per se exact hetzelfde wil vergelijken. Maar niet iedereen wil die uitrusting of die range maar wel de ruimte. Niet voor niets zijn er mensen die de M3 RWD kiezen boven de M3 AWD.Een i5 een vergelijkbare configuratie geven als een Model S LR, dan zit je al minimaal op 116K€
Dus niet echt vergelijkbaar in prijs.
Goh, link ik naar de vernielde Taycan, of de grappige woordspeling?Ik begrijp niet hoe vandalisme/ diefstal kan goedgekeurd worden met een smiley als deze...
Ook al was het (maar) een Porsche, ook dat is iemands droomwagen geweest waar hij (in het ergste geval) voor gewerkt heeft.
Maar als je dit doortrekt dan is een Bentley met die logica ook hetzelfde als een Dacia.Tja, als je per se exact hetzelfde wil vergelijken. Maar niet iedereen wil die uitrusting of die range maar wel de ruimte. Niet voor niets zijn er mensen die de M3 RWD kiezen boven de M3 AWD.
Ik vind dus niet dat je dat op die manier moet vergelijken.
Op rijden van A naar B is dat hetzelfde.Maar als je dit doortrekt dan is een Bentley met die logica ook hetzelfde als een Dacia.
Dat zijn twee auto's uit volstrekt verschillende klasses, dus nee.Maar als je dit doortrekt dan is een Bentley met die logica ook hetzelfde als een Dacia.
De M60 is al niet te vergelijken met de Model S LR.Dat zijn twee auto's uit volstrekt verschillende klasses, dus nee.
"Het heeft vier wielen dus het is hetzelfde" gaat niet op. Een i5 en een Model S kun je wel met elkaar vergelijken, maar je hoeft geen i5 M60 met een Plaid te vergelijken als je ook een i5 40 kunt krijgen.
Anders kun je een Volvo S60 ook niet met een Mercedes C klasse vergelijken omdat geen enkele S60 harder dan 180 km/h kan.
Ik heb een BMW525d gehad bouwjaar 2013 met behoorlijk wat opties. Als je op de sierstrips op het dashboard drukte, dan kraakte alles.De M60 is al niet te vergelijken met de Model S LR.
De i5 40 is een formaat Model S met de Model 3 RWD prestaties.
Afwerking van de i5 is zoals de reviews laten zien gewoon ronduit beroerd maar er staat BMW op dus dan is het kennelijk niet erg.
Nee, dat is niet erg want het journaille noemt het premium.De M60 is al niet te vergelijken met de Model S LR.
De i5 40 is een formaat Model S met de Model 3 RWD prestaties.
Afwerking van de i5 is zoals de reviews laten zien gewoon ronduit beroerd maar er staat BMW op dus dan is het kennelijk niet erg.
Ja, als je vergelijkt moet je natuurlijk wel hetzelfde vergelijken.Tja, als je per se exact hetzelfde wil vergelijken. Maar niet iedereen wil die uitrusting of die range maar wel de ruimte.
Ik denk dat ie 24 uur hiervoor Gene Pitney had opstaan