Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Die ringetjes waren ervoor zodat de veren niet over het randje van de veer behuizing schoot en los zou schieten bij openen. Ik heb het nu zonder ringetjes, aangezien de behuizing nu vlak is en in het filmpje was heeft dit een dunner randje.

Probeer het eerst zonder, zou ik zeggen.
 
Net bij Abstract Ocean een matte screen protector en mat zwarte wrap voor de middenconsole besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit, reviews zijn best goed. Kwam het tegen via YouTube. Heb m'n M3 nog niet, maar het schijnt dat met een gepolariseerde zonnebril het scherm aardig gaat regenbogen. Kan iemand dat bevestigen? Deze screen protector zou dat tegen moeten gaan.
 
Net bij Abstract Ocean een matte screen protector en mat zwarte wrap voor de middenconsole besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit, reviews zijn best goed. Kwam het tegen via YouTube. Heb m'n M3 nog niet, maar het schijnt dat met een gepolariseerde zonnebril het scherm aardig gaat regenbogen. Kan iemand dat bevestigen? Deze screen protector zou dat tegen moeten gaan.
ik heb de matte zwarte wrap van Abstract Ocean ook. Het is wel goed te kleven en de vorm is goed, maar je ziet er ook snel vetvlekken op.
Wel gemakkelijk proper te maken met isopropanol alcohol.
 
Net bij Abstract Ocean een matte screen protector en mat zwarte wrap voor de middenconsole besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit, reviews zijn best goed. Kwam het tegen via YouTube. Heb m'n M3 nog niet, maar het schijnt dat met een gepolariseerde zonnebril het scherm aardig gaat regenbogen. Kan iemand dat bevestigen? Deze screen protector zou dat tegen moeten gaan.

volgens mij heb ik met gepolariseerde zonnebril gereden en geen last gehad. zal t straks nog eens testen. Mijn normale "autobril" is niet gepolariseerd.
 
  • Like
Reactions: djmischaa
Felle lampjes via abstractocean gekocht en vervangen. Zijn echt aan te raden, zo veel feller dan de originele.
 

Attachments

  • 20190416_212658.jpg
    20190416_212658.jpg
    274.2 KB · Views: 93
Maar is dat niet één van de auto's van een Saudische prins die hij heeft laten pimpen? Tja dan tellen de kosten niet.

Nee dit is bij onze fabrikant. Dit willen wij betaalbaar op de markt brengen. (Denk aan €5-600)

ook voor de frunk?

Nee. We moet er heul veul afnemen om het rendabel te maken. Ik denk niet dat veel mensen dat geld uit willen geven voor de frunk.
 
Gisteren samen met Dirk de HomeLink zender voor de poort geinstalleerd.(Tesland)
En, het werkt! maar dikwijls geeft 1 druk op het scherm, meerdere pulsen op de relais en gaat de poort niet open.
Enkel bij 1 pulse gaat de poort open of dicht. Soms hoor je de relais 2 tot 4 keer klikken en dan gebeurt er niks.
 
dat gerommel met veertjes etc. Wij gaan voor de "real stuff"
Electrisch openen en sluiten, daar gaan we voor. eventueel met een voetsensor.
hier een kleine sneak-peak:

Ziet er gaaf uit! Weet niet direct of ik het er voor over zou hebben, in verhouden tot de kosten voor alleen de sterkere veren, maar het zal ook niet direct goedkoop zijn om het op een mooie manier te installeren.
 
€ 5 tot 600 vind ik nog een beetje prijzig als je bedenkt dat de veren er al op zitten en een voetsensor ook al ten minste €300 gaat kosten. Dan maar handmatig weer dicht doen.

Stel dat je de optie bij de aankoop kon aanvinken voor 500 euro, ik denk dat iedereen dat gedaan had.
Ik wel in ieder geval. Vond het wel echt een bummer dat dat er niet bij te bestellen was.