Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ook hier is de Tesla een 'hockey transporter': veel enthousiasme bij het vullen van de wagen, en regelmatig met kruimeldief zand en restanten kunstgras verwijderen. Rubberen matten heb ik niet nodig, maar wie weet heb ik een andere opvatting over 'vuil en viezigheid'.
 
Ook hier is de Tesla een 'hockey transporter': veel enthousiasme bij het vullen van de wagen, en regelmatig met kruimeldief zand en restanten kunstgras verwijderen. Rubberen matten heb ik niet nodig, maar wie weet heb ik een andere opvatting over 'vuil en viezigheid'.

Ik kan als een gek stofzuigen, maar ik zie toch zand op de stoffen matjes. Met harde mattenset (is geen rubber) is het doekje erover en klaar. Rubberen matten zijn ook een drama
 
Met hockey douchen de meiden niet, kleden ook niet om, spelen op velden met zand en met regen en vaak parkeren verderop en door het gras baggeren heb ik ze echt wel nodig. Bij voetbal is dit idd anders, maar bij hockey dus niet.

Daar heb ik hier gelukkig geen last van. De mijne spelen eigenlijk alleen nog op water, dat scheelt veel zooi en in de auto maar ook in huis :D. Ooh en ze douchen ook nog na de wedstrijd tegenwoordig..... :rolleyes:
 
Dank allemaal. Naast tips over de verschillende soorten matten ook inzicht in jullie sportende kinderen en opvoedstijl gekregen:rolleyes:

Mijn kinderen hockeyen ook maar los daarvan vind ik die plastic kuipen echt een uitvinding. Eens per zoveel tijd even n tuinslang over en niet bang voor bekleding die niet tegen mijn vuile snowboots of modderlaarzen kan. :)
 
Dank allemaal. Naast tips over de verschillende soorten matten ook inzicht in jullie sportende kinderen en opvoedstijl gekregen:rolleyes:

Mijn kinderen hockeyen ook maar los daarvan vind ik die plastic kuipen echt een uitvinding. Eens per zoveel tijd even n tuinslang over en niet bang voor bekleding die niet tegen mijn vuile snowboots of modderlaarzen kan. :)
Zeker gebruiksvriendelijk zoiets maar ik voel toch graag tapijt onder mijn voeten.
De maxpider 3D zou ik nemen als ik zoiets zou kopen, in de US zijn ze daar lovend over.
 
Net bij @Heavy Rain besteld, passen goed :D en blijven goed op hun plek, er zitten nopjes aan de onderkant.
Matten.jpeg
 
  • Like
Reactions: JRY. and Heavy Rain
Volgende week mijn M3 ophalen en wil die gaan voorzien van automatische frunk en trunk. Klopt het dat ik daarvoor onderstaand lijstje nodig heb:

Strongarm 4129 x 2
Strongarm 6304 x 2
25mm OD 40mm veren x 2

Wij hebben beide setjes de frunk doet het meestal goed ik zou willen zeggen 80% van de keren gaat de klep echt open de trunk gaat ongeveer de helft van de keren helemaal open de andere keren gaat hij 1 tot 2 cm open en blijft dan daar "hangen". (alles komt van Amazon USA)
Herkennen jullie dit ook?
Zou het helpen om de 25mm x 40mm veren een beetje op te rekken en ze zo een iets langere slag te geven?
 
Volgende week mijn M3 ophalen en wil die gaan voorzien van automatische frunk en trunk. Klopt het dat ik daarvoor onderstaand lijstje nodig heb:

Strongarm 4129 x 2
Strongarm 6304 x 2
25mm OD 40mm veren x 2
de frunk gaat met deze struts open als een malle, hij staat nog even na te klapperen. En ze zijn korter. Wij hebben n iet voor niets onze eigen veren ontwikkeld.
 
Weet jij toevallig welke dat zijn of waar je dat gelezen hebt? Ik heb interesse in dergelijke struts en gezocht op dit forum maar vind het lastig te bepalen wat de juiste zijn om te bestellen.

https://www.amazon.com/StrongArm-6304PR-Grand-Cherokee-Support/dp/B074G8NJX3
Deze heb ik gekocht voor de frunk, en klapperen helemaal niet zo open als Herbie vermeld. Inderdaad, zoals Hayden zegt, de laatste 20cm remmen de veren het proces helemaal af. $30 was ik helemaal klaar inclusief shipping (en tax betaling). Staan nu wel niet te koop meer per 2 - misschien later wel?
Trunk doe ik later nog wel eens zodra er wat meer goedkopere automatische opties zijn. Een trunk laten openzwiepen vindt ik nog wat gevaarlijk want hij zit af en toe tegen de garagepoort.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: MDHopper and Dan84