Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Waterstof of elektrisch

This site may earn commission on affiliate links.
Ooit gold aan de TU Delft de logica van de Trias Energetica. Maar nu is daar Ad van W en het volgende lijkt hem een goed idee...

Waterstof goed alternatief voor peperdure isolatie
Voor het geld wat dat gaat kosten aan energie kun je beter je huis elektrisch verwarmen met een COP van 1, is efficiënter dan de groene waterstofroute en nu eenvoudig en goedkoop te realiseren.

( :D )
 
Ik zou dan kiezen voor een informatieve website en niet een forum. Dan haal je weer van alles binnen, verliest men de rode draad uit het oog en haakt men af. Het hoeft nog niet eens een website te zijn, een goed doortimmerd stuk dat verspreid wordt (online staat) zal ook al een goede start zijn. Verder is iedereen natuurlijk welkom om de stukken aan te vullen. Er staat al aardig wat op het Evernote dossier, er zijn tot nu toe tien deelnemers maar dat kunnen er veel meer zijn. Ik kan jullie toevoegen, mail even mailadres aan [email protected]. Dan hebben we een centrale plek waar heel snel publicaties, maar ook argumentaties, tweets of wat dan ook op trefwoorden gevonden worden.
 
Ik zou dan kiezen voor een informatieve website en niet een forum. Dan haal je weer van alles binnen, verliest men de rode draad uit het oog en haakt men af. Het hoeft nog niet eens een website te zijn, een goed doortimmerd stuk dat verspreid wordt (online staat) zal ook al een goede start zijn. Verder is iedereen natuurlijk welkom om de stukken aan te vullen. Er staat al aardig wat op het Evernote dossier, er zijn tot nu toe tien deelnemers maar dat kunnen er veel meer zijn. Ik kan jullie toevoegen, mail even mailadres aan [email protected]. Dan hebben we een centrale plek waar heel snel publicaties, maar ook argumentaties, tweets of wat dan ook op trefwoorden gevonden worden.

Begin nou maar met die website, hydrogengate is prima. Niet polderen maar vlammen.

Korte heldere statements, detail op de diepere links.
 
  • Like
Reactions: FVO and job-lek