Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De wagens die ik gevolgd heb kwamen allemaal via R'dam, en op 1 na allemaal binnen de 2 weken nadien geleverd. Maar aangezien Antwerp - R'dam doorgaans maar 1 dag scheelt, en de marges bij Tesla mbt aflevering groter zijn maakt het eigenlijk niet uit.

Vooruit...: Antwerpen + ca 2 weken (al dan niet via R'dam of Bremen) is doorgaans de verwachte levering.;)
 
...Is er een truc om de juiste boot te vinden?

Even contact opnemen met je Delivery Manager. Maar dan staat 'ie waarschijnlijk op dezelfde boot als de mijne. De Maersk Montana. Die is op dit moment halverwege Antwerpen en Rotterdam (vesselfinder.com). Waar de containers dan van de boot af gaan weet ik niet maar Antwerpen<>Tilburg is korter dan Rotterdam<>Tilburg.

Welke tracking kijk jij naar ???
 
Ik heb vandaag bericht gehad dat mijn MS op de boot van New York naar Rotterdam zit.

Orderdatum: 25 mei
Bevestiging: 6 juni
VIN toegekend: 7 juni
Productiestart: 16 juni
Productie klaar: 30 juni
Op de boot: 22 juli
Verwachte levering: week van 15 augustus

Lucky bird, mijn S70D is anderhalve maand vroeger besteld (8/4) en voorzien eind augustus - september. Nog steeds geen nieuws of ze al op de boot zit of nog op de trein staat te wachten.
 
Met je volledige VIN is het prima te tracken. Stuur die desnoods in PM als je er niet uitkomt en liever niet op het forum plaatst (hoewel ik niet goed inzie waarom dat een probleem zou zijn)

Model S 5YJSA7E26GF140719

Ik weet wel niet waar ik de tracker vind. Ik zal het forum eens moeten afdweilen. Maar het wachten begint wel door te wegen. Nog 2 weken en we vertrekken (zonder Tessie) op reis naar de Provence. Ik hoop de week erop haar te kunnen verwelkomen, hoewel mijn agenda vanaf 16 augustus weinig vrije gaatjes vertoont.
 
cfr.logisuite.net :)

Super, bedankt. De container is geladen op 5/7, maar verder is er nog geen nieuws.

upload_2016-7-25_11-47-50.png
 
View attachment 186943

Dit wordt dan je volgende status... wat wel vreemd is, is dat er een 70D wordt aangegeven terwijl het een 90D is... mmmm....

Die van mij is wel een 70D. Wat er waarschijnlijk is aangegeven is dat de container nu op de trein zit op weg naar Houston. Ik hoop dat het ding binnenkort vertrekt. Telkens mijn buurman passeert met zijn wagen of als ik een Tesla zie rijden krijg ik zin om naar de garage te gaan om er eentje te huren voor de resterende tijd. Alleen is dat niet in het budget voorzien.

Bedankt voor de update.

Frank