Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nog meer mensen zuur dat de auto's die nu geleverd worden net niet die nieuwe MCU hebben? Al moet ik zeggen dat ik van de proefrit en eerdere ervaringen nog niet het idee had dat het centerscreen te traag was en niet lekker werkte.
Laat het maar snel 30 maart zijn dan ben ik het waarschijnlijk snel vergeten door het rijplezier.
 
Nog meer mensen zuur dat de auto's die nu geleverd worden net niet die nieuwe MCU hebben? Al moet ik zeggen dat ik van de proefrit en eerdere ervaringen nog niet het idee had dat het centerscreen te traag was en niet lekker werkte.
Laat het maar snel 30 maart zijn dan ben ik het waarschijnlijk snel vergeten door het rijplezier.
Het zou mij niks uitmaken. Alles wat je koopt is na tig dagen achterhaald.
 
Gisteren om 14:00 uur de MS opgehaald. Leuke ervaring. Had alleen net de shiftwissel te pakken waardoor we de verschillende onderdelen (testcircuit) (watertest etc) niet actief waren, maar dat mocht de pret niet drukken . Daarna leuk kennis gemaakt met enkele buren tijdens de unwrapping party. Ik heb de auto (volgens mij als 1 van de enige) heel goed nagekeken en een tweetal krasdelen gevonden op de lak. Is direct genoteerd en ik kan naar Hasselt binnenkort om het te laten reparen. Vond het een positieve ervaring waarbij ik uiteindelijk met een glimlach naar huis reed en in de regen en file terecht kwam zonder dat de autowipers of de autopilot actief waren. Zelfs dat mocht de pret niet drukken.

Veel plezier met het wachten op jullie Tesla's, het is het wachten allemaal waard.
 
Confirmed! Nieuwe auto's hebben een op Intel gebaseerde MCU!
Deze doet ook 5G WiFi! (oude alleen 2,5)

intelmcu.jpg


De rode flag is hier overigens 'architecture: amd64', wat inhoudt dat een Intel CPU is (met AMD64 instructieset)

VIN van deze auto is eindigd op 24583x. Dan zou alles daarna deze update moeten hebben.
Waar kan ik dat terugvinden voor mijne ?
 
Tuurlijk gaat er wel eens iets mis (bij mijn aflevering ook) maar dat is/wordt keurig opgelost. Niet teveel zorgen:rolleyes:
Nog niet mogen meemaken. Ondanks toezegging bij aflevering binnen 5 werkdagen gebeld te worden door een SeC om de laksschade die bij aflevering geconstateerd was te herstellen, heb ik ruim 2 weken later nog geen enkele reactie gehad... Maandag zelf maar eens bellen.