Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De Ohio zou gisteravond aankomen in Antwerpen maar zag net dat hij nog het kanaal in aan het varen is en pas vanmiddag aankomt in Antwerpen. Hopelijk dat hij snel door kan naar Rotterdam en dan de douane geen problemen geeft. Anders gaat het wel heel krap worden allemaal.
 
De Ohio zou gisteravond aankomen in Antwerpen maar zag net dat hij nog het kanaal in aan het varen is en pas vanmiddag aankomt in Antwerpen. Hopelijk dat hij snel door kan naar Rotterdam en dan de douane geen problemen geeft. Anders gaat het wel heel krap worden allemaal.

Ik had het ook gezien.Wellicht dat het voor de doorlooptijd nog niet uitmaakt omdat ze de idaho ook eerst nog krijgen te verwerken. Ik hoop ook dat de rest wel soepel/vlot doorloopt.
 
Hier inderdaad ook nog. Mijn VIN is op het laatste cijfer na identiek aan die van jou ;)

Productie duurt iets van een dag of 3 tot 14 dagen, dus dat kan nog wel even duren.

Ik heb mijn SA even gemailed of die kan bevestigen dat ik de nieuwe MCU krijg. Moet haast wel, maar wil graag zekerheid
 
Nog meer mensen zuur dat de auto's die nu geleverd worden net niet die nieuwe MCU hebben? Al moet ik zeggen dat ik van de proefrit en eerdere ervaringen nog niet het idee had dat het centerscreen te traag was en niet lekker werkte.
Laat het maar snel 30 maart zijn dan ben ik het waarschijnlijk snel vergeten door het rijplezier.

I quote mezelf even. Gisteren was ik in Arnhem dus ook nog maar even bij tesla Arnhem/Duiven geweest en even met de 'oude' MCU zitten spelen. Ik ben prima tevreden om dat straks in mijn auto zo te hebben. Tuurlijk, alles kan sneller maar de huidige werkt goed.

Oh, en over voorpret gesproken, net op de A28 richting het noorden 2 vrachtwagens afgeladen met Model S-en ingehaald.
 
I quote mezelf even. Gisteren was ik in Arnhem dus ook nog maar even bij tesla Arnhem/Duiven geweest en even met de 'oude' MCU zitten spelen. Ik ben prima tevreden om dat straks in mijn auto zo te hebben. Tuurlijk, alles kan sneller maar de huidige werkt goed.

Oh, en over voorpret gesproken, net op de A28 richting het noorden 2 vrachtwagens afgeladen met Model S-en ingehaald.
Het waren geen gestrande auto's??