Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Jeej!! Ze zijn hem aan het bouwen. Vandaag een keurig telefoontje van Tesla. Besteld in januari, en naar verwachting geleverd tegen eind juni. Fingers crossed!
85D - AWD - Obsidian Black - 19 inch - Next Gen lichtgrijs - Pano - Piano black - AutoPilot - Luchtvering - Ultra High Fidelity - Premium interieur . Vergeet ik nog wat?
 
Er worden weer mensen blij gemaakt binnenkort, veel nieuwe S'en stonden te wachten en werden buiten al geïnspecteerd.
image.jpg
image.jpg

ik kon geen goede foto nemen van de zijkant van het gebouw, maar daar stond het ook vol met veel moois.
 
In verband met het gecontacteerd worden door het SeC met updates over de wagen tijdens de bestelling, is dit een beetje afhankelijk van center tot center hoe
goed dit opgevolgd wordt? Of is hetgeen je kan volgen als klant op my tesla niet heel accuraat? Want ik heb nog geen bericht ontvangen maar kon vandaag
wel zien op my tesla dat de wagen klaar is en is vertrokken vanuit de fabriek. Maw, nu zou het nog zo'n zes weken duren voor we de wagen hebben...
Waarschijnlijk net enkele dagen te laat en zullen we met de ice aan de runball rally meedoen :cool:
 
Vandaag het telefoontje van de DS gehad dat ie op de boot staat! Meteen ook een afspraak voor levering gemaakt, over iets meer dan drie weken :) Begon me net af te vragen of ie misschien van de trein gevallen was; reistijd Californië naar New York (?) meer dan vier weken. Per trein! Gaat het stuk per boot kennelijk sneller. Afijn, kan nu serieus gaan aftellen!
 
Besteld op 7/5. Verwachte levering "Late July" maar DS mailde dat het augustus werd. VIN is al zichtbaar.

Tesla doet sowieso geen uitleveringen in Europa de eerste maand na einde kwartaal, naja wel wat maar zelden. Dus de maanden: January April, Juli, Oktober doen ze geen uitleveringen. Dit heeft te maken met de mooie kwartaal sales.

Anyway ik ga die van mij de 18de mei (maandag op halen), daarna wel weer zoveel dagen kwijt voor de Xpel behandeling.
 
Leuk om het forum zo te volgen, en vooral al veel te leren over de Tesla! P85D besteld op 5/4/2015 en zal eind juni geleverd worden. Gisteren per mail hier een bevestiging van gehad.

New motion heeft al een laadpaal geïnstalleerd! Zijn er meer mensen hier die thuis op 32A laden? Ik heb zelf een huisaansluiting van 50A. Ondervinden jullie problemen?