Talpi
Member
Allez, Dus niet alleen Joostdz heeft een 'spannend' weekend voor de boeg… .
Xavier
Inderdaad en nog even los van alle kinderen in NL..
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allez, Dus niet alleen Joostdz heeft een 'spannend' weekend voor de boeg… .
Xavier
Ik heb eergisteren de Delivery Experience Specialist precies hierop telefonisch aangesproken, en hij was het met mij eens. Normaliter zou 'het systeem' een melding genereerd moeten hebben bij vertraging, en hij wist niet waarom dat nu niet gebeurde. We hebben afgesproken dat ik vrijdags gebeld wordt, ook al is er géén nieuws te melden (dan heb je tenminste een teken van leven en weet je dat er iemand mee bezig is). Ik wacht nog op het belletje van vandaag.Ik ben het met je eens, Roel,
Het op de hoogte houden van eventuele vertragingen zou ik ook erg op prijs stellen. Zeker als ze al een vrij specifieke indicatie hebben gegeven waar vervolgens van wordt afgeweken zou een pro-actieve houding wel op zijn plaats zijn. ...
Ik heb eergisteren de Delivery Experience Specialist precies hierop telefonisch aangesproken, en hij was het met mij eens. Normaliter zou 'het systeem' een melding genereerd moeten hebben bij vertraging, en hij wist niet waarom dat nu niet gebeurde. We hebben afgesproken dat ik vrijdags gebeld wordt, ook al is er géén nieuws te melden (dan heb je tenminste een teken van leven en weet je dat er iemand mee bezig is). Ik wacht nog op het belletje van vandaag.
Als je meer dan €100.000 euro overmaakt, en je afgesproken levertijd is verstreken, en je hebt geen idee waar je aan toe bent en hoe lang je nog alternatief vervoer moet regelen, dan is het wel zo fijn dat je met enige regelmaat op de hoogte wordt gehouden. Ook al is dat om te zeggen dat het nog enige tijd gaat duren.Huh? Die mens heeft wel meer te doen dan te bellen om te zeggen dat er geen nieuws is.
Als je meer dan €100.000 euro overmaakt, en je afgesproken levertijd is verstreken, en je hebt geen idee waar je aan toe bent en hoe lang je nog alternatief vervoer moet regelen, dan is het wel zo fijn dat je met enige regelmaat op de hoogte wordt gehouden. Ook al is dat om te zeggen dat het nog enige tijd gaat duren.
En kennelijk is men het bij Tesla met mij eens, want ik werd vandaag keurig gebeld.
In mijn geval is de (online) communicatie met de mij toegewezen DES na de bestelling, in aanloop naar, en zelf na de aflevering voortreffelijk verlopen. Daar kan dat merk wat al 100 jaar auto's bouwt nog een puntje aan zuigen. Ik heb dus niets te klagen gehad, maar goed kan altijd beter.Tja, misschien een schrale troost, zo gaat t al 3 jaar en het zal zeker nog wel jaren voortduren. Van de communicatie voor levering moet Tesla t ZEKER niet hebben. Het is maar goed dat ze zo lekker rijden, dat maakt veel goed.
Dat is netjes, Roel. Ik ben (nog) niet gebeld, dus het blijft afwachten... Ik wil de DES ook weer niet te vaak lastig vallen, want voor je het weet lig je onderop de stapel Maar mijn geduld wordt wel een beetje op de proef gesteld...
Ja, maar zodra je achter het stuur plaatsneemt van 'jouw' Tesla begint het genieten echt. Het afzien voordien is meteen vergeten.