Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ja als het goed is wel

Het bizarre bij mij was dat ik al een tesla account had met een privé adres, maar dat bij de lease-maatschappij alleen mijn zakelijke adres bekend was. Toch is mijn bestelde Model S automagisch gekoppeld aan mijn privé adres. Snap nog steeds niet hoe dat kan. Maar mocht je al een account hebben kan het zomaar zijn dat hij daaraan gekoppeld wordt dus...
 
Gelukt! Thanks mannen voor de tip! Bleek wel dat er al een Tesla account aangemaakt was - ik vermoed door de leasemaatschappij. Dus moest even een password reset aanvragen om in te kunnen loggen;) Morgen maar even de leasemaatschappij van in kennis stellen, mochten zij nog in moeten/willen loggen:)
 
  • Like
Reactions: MarcelS
F394024B-51D6-4A2A-83A3-16D3C3A18021.jpeg
Jongens, het is het wachten meer dan waard!!!!
Ik had ahv alle suggesties op dit forum een hele checklist gemaakt van eventuele opleverpunten; geen enkele aangetroffen! Enige manco(otje): linker achteruitrijlampje doet ‘t niet (meer?). Aardigheidje hierbij: dit is zelfs zichtbaar op je icoon/auto in het dashboard!
Verder functioneert alles feilloos: Autosteer, Spotify. Standaard audio valt 100% mee, twijfel nu over een upgrade. Dit terwijl ik verwend was in mijn V70 met upgraded audio.
 
Last edited:
View attachment 301427 Mijn Model S stond gebroederlijk naast zijn vrijwel identieke broertje van Limbo2121
Is ‘ie blij;)
Hahaha Marcel. Geweldig. Slecht geslapen vannacht. Maar idd wat een auto. Audio vind ik nu al perfect. Met Hotel California tijdens de eerste rit keihard aan. Het is tenslotte een auto uit die buurt. Inmiddels wel geleerd dat aan- en ontkoppelen van de MS moet in de ontgrendelde modus.
 
Ik had ahv alle suggesties op dit forum een hele checklist gemaakt van eventuele opleverpunten; geen enkele aangetroffen! Enige manco(otje): linker achteruitrijlampje doet ‘t niet (meer?). Aardigheidje hierbij: dit is zelfs zichtbaar op je icoon/auto in het dashboard!

Je hebt maar 1 achteruitrij lamp ;)
Geen bug maar een feature dus.
 
  • Informative
Reactions: MarcelS
Ik heb dat wel gedaan, niets kunnen vinden. Inmiddels toch 3 puntjes:

- Miniem lakfoutje op de kofferklep (zit een soort 'puntje' in). Bijna niet te zien, niet zo'n issue.
- Klein deukje bovenin rechter voorspatbord. Is alleen in de juiste hoek te zien, maar zit er wel degelijk. "Jammer".
- Deurrubber passagierskant "bobbelt op" in de hoek