Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

What zit er in mijn Frunk.

This site may earn commission on affiliate links.
Wordt het niet weer eens tijd voor een leuk draadje?? "wat zit er in mijn Frunk". Je mag alleen deelnemen als je een foto plaats van de s@@t in je Frunk.

Bij mij liggen er vrijwel alle kabels, stekker, adaptors die je ws in de buurt zijn... Gekocht in 2014 om (toen) gebruikelijke en vanzelfsprekende reden... Tesla lader, Type2/Type3c voor de supermarkt E.LeClerc in Frankrijk (gebruikt), 32A/16A/campingstekkker.(gebruikt).. CHAdeMo adaptor (gebruikt en uitgeleend). 32A verlengkabel (gebruikt), JuiceBoster (nog steeds in gebruik), 230V verlengkabel (meermalen gebruik), diverse 230V adapters (mwha..), omkeerstekker FR.. en een bal voor die enkel keer dat we wat tijd over hebben bij het laden... oh ja, geel hesje (jawel) en zakje drop( ??)el eens ooit nodig zou kunnen hebben als er geen SuC'. Is. nu vooral opslag
.
IMG_8211.jpg
 
Ik vraag me wel af wanneer dieven door krijgen hoe simpel de frunk open gemaakt kan worden zonder sleutel. Dan zal Marktplaats wel overspoeld worden door goedkope originele tesla laadkabels;)
Zoals ik ergens anders zei: ruitje inslaan kost nog minder moeite, want daarvoor moet je niet op zoek naar een Tesla en niet ook zoeken naar hoe je de frunk in een Tesla open krijgt.

Met een meter stevige elektrische eenaderige aansluitkabel krijg je ook de meeste deuren open zonder schade. Een kitje kopen op internet en je kan met de meeste recente BMW's, Audi's, Mercedessen en ander tuig zo wegrijden.
 
  • Disagree
Reactions: Guru3D
regenjas.
type2 laadkabel, 7m, 3x32A
umc, voor laden op de brouwerij.

en momenteel ook een verlengkabel 3x16A, als er weer iemand op mijn plaats staat.

en een speciaal verloop voor als ik de 3x32A stekker moet gebruiken, omdat er een andere Tesla met UMC aan het laden is op de 3x16A.

en die 3x32A is meestal in gebruik... voor een PHEV die laadt met 1x13A.
 
mijn rommelige frunk,
Wandelschoenen, wat reservekleding, muts, handschoenen, want je weet nooit...
boodschappentas.
hier gaan ook altijd direct de lege plastic flessen in, dan vergeet ik ze niet mee te nemen en het weegt niks...

IMG_2192 kopie.jpg

inhoud van de kist (niet veel soeps maar indien nodig handig, zoals tang, kurketrekker, knijpkat in moderne uitvoering, ORANJE hesjes.
IMG_2193.jpg
 

Attachments

  • IMG_2192 kopie.jpg
    IMG_2192 kopie.jpg
    495.2 KB · Views: 49