jpvdheijn
Active Member
Dus resume, we moeten dus maar hopen dat wij de batterij lotterij winnen en we een nieuw 90 pack krijgen. En dan een unieke S90 hebben.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk de originele 60 (*), de 85 en de 70.Ja, het model van dit topic
Ja andere klanten gaan pesten, goed idee.Als we met voldoende zijn kunnen we op eenvoudige manier druk zetten, bvb door op key momenten volledige superchargers 'bezet' te houden met onze slowchargers.
Ok @wooter , wat is jouw suggestie dan? Als @one-ten zijn beklag doet op het forum, krijgt hij te horen dat hij hier niet moet komen zagen, maar bij Tesla service terecht moet. Als verschillende eigenaars aantonen dat daar niet naar hun geluisterd wordt, maar ze enkel kosten voor batterijdiagnose moeten ophoesten die aantonen dat alles perfect is, zijn er niet veel opties. Naar de rechtbank stappen raadt je ook consistent af. Dan blijft er toch weinig anders over dan Tesla onder druk proberen te zetten via de pers? Of mis ik een oplossing?Ja andere klanten gaan pesten, goed idee.
En als ik naar Duitsland is dat altijd met mijn verloofde en haar kleinemormelhondje en dan moet ik toch om de anderhalve uur stoppen voor haar
Ik denk dat als ik aan zo een SeC kom met zo een actie, het vooral mijn probleem niet is maar de eigenaars er mijn probleem van maken. En ik heb niet graag problemen.Ik zou het ook kak vinden als de SuC een uur bezet is. Maar als ik dan uitleg krijg over wat er gebeurd is met die auto's, wat de eigenaars hebben geprobeerd en hoe ze door Tesla worden afgescheept, zou ik er wel begrip voor hebben denk ik.
Ik kan wel komen klagen, maar als ik van mijn hypothetisch probleem jouw probleem maak door superchargers te bezetten, wordt mijn probleem dan opgelost?Mooi, tot Tesla een probleem ontdekt in een of ander onderdeel van de 3 of X en ook daar een creatieve oplossing voor bedenkt. Kom dan niet klagen
Volgens mij is er een Pools bedrijf die dat kan.Ik hoop dat mijn s85 als die zijn 8ste verjaardag viert, er iemand is die dan de software weer naar het oude niveau kan brengen en de onnodige cadeautjes van OTA kan verwijderen.
Dam heb ik weer mijn oude trouwe s85.
Dat lijkt me niet onmogelijk. Tesla zou gevoeliger kunnen zijn voor negatieve pers of duidelijk zichtbaar ongenoegen bij klanten dan voor een terechte klacht via de SEC die ze blijkbaar onbeantwoord laten.Ik kan wel komen klagen, maar als ik van mijn hypothetisch probleem jouw probleem maak door superchargers te bezetten, wordt mijn probleem dan opgelost?
Ik blijf op mijn honger zitten over hoe jij dit zou aanpakken.Ik denk dat als ik aan zo een SeC kom met zo een actie, het vooral mijn probleem niet is maar de eigenaars er mijn probleem van maken. En ik heb niet graag problemen.
Ik denk dat @LuckyLuke nog wel een backup liggen heeft van voor de beperkingen.Ik hoop dat mijn s85 als die zijn 8ste verjaardag viert, er iemand is die dan de software weer naar het oude niveau kan brengen
Mijn P85 heeft zijn 8ste verjaardag inmiddels 2 weken achter de rug. Ik heb nog niet ge'SuC'd sindsdien, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de software zo hebben gebouwd dat er per auto een dagteller meeloopt om het vermogen op te krikken na een bepaalde datum. Ik zit bovendien op een rete oude software versie, dus als ik een update krijg ben ik eens benieuwd.Ik hoop dat mijn s85 als die zijn 8ste verjaardag viert, er iemand is die dan de software weer naar het oude niveau kan brengen en de onnodige cadeautjes van OTA kan verwijderen.
Dam heb ik weer mijn oude trouwe s85.
Het is in theorie mogelijk een S/X met MCU1 te downgraden naar een oudere software versie, bijv. naar 2019.12 (vanaf 2019.16 was er "chargegate"/"batterygate"). Het laden zal dan in de meeste gevallen sneller gaan en de capaciteit zal wat hoger zijn.Ik denk dat @LuckyLuke nog wel een backup liggen heeft van voor de beperkingen.
Maar wat is het doel?Dat lijkt me niet onmogelijk. Tesla zou gevoeliger kunnen zijn voor negatieve pers of duidelijk zichtbaar ongenoegen bij klanten dan voor een terechte klacht via de SEC die ze blijkbaar onbeantwoord laten.
EDIT
Misschien nog toevoegen: zo'n 'laadstaking' mag niet de eerste stap zijn maar als men zich na talloze andere pogingen genegeerd voelt en ondervindt dat men voor de gek én aan het lijntje wordt gehouden, dan drijft de wanhoop mensen tot dergelijke acties.