Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
De binnenopnamen deden mij gelijk denken aan een quote uit de Adriaan en Olivier boeken.

"Hoe hard gaan we nu?" vroeg Olivier.
"Tweehonderd" zei Adriaan en draaide het stuur achteloos driemaal rond.

(geparafraseerd en geupdate voor moderne snelheden)

wat heb ik vroeger genoten van die boeken.

“Het was in het allerholst van den nacht en twee groote volle manen stonden met verwijtende gezichten aan den hemel.”
 
Vandaag Starship in het echt gezien , mooie wagen absoluut .
Prachtige kleur ook .
Ik stond erachter om 14u15 aan de rode lichten in mijn Model Y QS P .
Dit was komende vd A12 om de N16 op te rijden .
Ik vond het wel zeer vreemd dat Frank de eerste afslag rechts nam - aan garage G**G***R van bmw !?!?
Kwam het door de hitte / zonneslag , heel vreemd ....
 
Vandaag Starship in het echt gezien , mooie wagen absoluut .
Prachtige kleur ook .
Ik stond erachter om 14u15 aan de rode lichten in mijn Model Y QS P .
Dit was komende vd A12 om de N16 op te rijden .
Ik vond het wel zeer vreemd dat Frank de eerste afslag rechts nam - aan garage G**G***R van bmw !?!?
Kwam het door de hitte / zonneslag , heel vreemd ....
Lap, een mens heeft geen privacy meer. Hij ging stiekem met de opbrengst van zijn aandelen een Z1 kopen voor zijn lief. En nu gooi jij dat wereldwijd op internet.
 
Vandaag Starship in het echt gezien , mooie wagen absoluut .
Prachtige kleur ook .
Ik stond erachter om 14u15 aan de rode lichten in mijn Model Y QS P .
Dit was komende vd A12 om de N16 op te rijden .
Ik vond het wel zeer vreemd dat Frank de eerste afslag rechts nam - aan garage G**G***R van bmw !?!?
Kwam het door de hitte / zonneslag , heel vreemd ....
Haha, niks speciaals hoor. Ik was bij Coolblue een drone, die ik voor mijn verjaardag van mijn dochter en echtgenote had gekregen, gaan omruilen voor een pro versie. Aan de lichten realiseerde ik me dat mijn SD kaartje nog in de ingeleverde drone zat. Dus wou ik zou snel mogelijk terugkeren naar Coolblue.
Ik hoop dat dit een aanvaardbare uitleg is voor deze rare afslag. ;)
 
Toch leuk om mede forum leden eens te ontmoeten. @SpeedyEddy en @DuurzameHenk

Ps: eddy kom weer posten bij afdeling aandelen😉 jouw bijdrage word zeer gewaardeerd.

IMG_1524.jpeg
 
@Nick-m Zeker leuk je te ontmoeten en maar goed dat ik met mijn verkouden kop niet op de foto ben gekomen.
Mijn postings vind je op het Amerikaanse optiedraadje en zijn niet altijd spot-on (maar deze week zeer accuraat) Er zitten daar een paar goede analisten (dl0003 is één van mijn favorieten en het is jammer dat Yoona naar X is vertrokken). De sfeer is vrijwel uitsluitend positief, maar wel heel erg optie-gericht, alhoewel ik me ook het meeste uitlaat over het verwachte koersverloop.
 
Last edited:
@Nick-m Zeker leuk je te ontmoeten en maar goed dat ik met mijn verkouden kop niet op de foto ben gekomen.
Mijn postings vind je op het Amerikaanse optiedraadje en zijn niet altijd spot-on (maar deze week zeer accuraat) Er zitten daar een paar goede analisten (dl0003 is één van mijn favorieten en het is jammer dat Yoona naar X is vertrokken). De sfeer is vrijwel uitsluitend positief, maar wel heel erg optie-gericht, alhoewel ik me ook het meeste uitlaat over het verwachte koersverloop.
Ga de amerikaanse thread zeker volgens. Dankje voor de link en wie weet tot ziens 😉
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy