Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag op de parkeerplaats bij Valk Eindhoven / OZZO stond een MX van Vitsairco geparkeerd, met achter hem een Volvo V40 tegen zijn trekhaak.. Ik zag geen noemenswaardige schade, maar mocht Vitsairco hier zitten: ik heb een paar foto's gemaakt. Mocht iemand Vitsairco kennen, laat het mij even weten.

Weet van wie de auto is. Heb het doorgestuurd.
 
  • Like
Reactions: Tozz and petervr
Vanmiddag op de parkeerplaats bij Valk Eindhoven / OZZO stond een MX van Vitsairco geparkeerd, met achter hem een Volvo V40 tegen zijn trekhaak.. Ik zag geen noemenswaardige schade, maar mocht Vitsairco hier zitten: ik heb een paar foto's gemaakt. Mocht iemand Vitsairco kennen, laat het mij even weten.

Gelukkig geen schade, kenteken van de Volvo was alleen ingedeukt. En nog een bedankje voor het opletten en melden!
 
  • Like
Reactions: petervr
De X heeft een mooie achteruitrijcamera :p van de week heel precies naar de koppeling van de trailer kunnen rijden, ideaal!
Da's nog geen garantie op de kwaliteiten van de chauffeur natuurlijk :D

Maar volledig akkoord: met een trekhaak kan je via de achteruitrijcamera tot op minder dan een cm precies passen doordat die net in beeld komt, ben daar ook zeer tevreden over. Eens de aanhangwagen er aan hangt echter en je moet achteruit beginnen manoeuvreren... that's when the adventure begins o_O

On-topic: zit de eigenaar van de witte Model X uit een bepaalde deelgemeente van Roosdaal hier toevallig?
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Ben meestal niet zo heel alert op andere Tesla's (daar rijden er gewoon al teveel voor rond). Maar deze viel me wel op. Stond vannacht bij mij in de straat: precies dezelfde kleur, precies dezelfde wielen, precies hetzelfde kenteken. Nou ja, op het middelste cijfer na dan. Waar ik een 5 heb heeft deze een 6.

Een bekende van hier?

upload_2019-5-7_8-50-20.png
 
Diegene die gister in een blauwe model S met deleted chrome (dus zwart waar normaal chrome zit) inclusief het Tesla logo op de A28 richting Utrecht ter hoogte van Amersfoort rond 17:30.. 50 centimeter is niet voldoende afstand.. En als je dan zo gehaast wil rijden (wat de verkeerssituatie helemaal niet toeliet) gebruik dan de linker baan. Door dit soort acties stijgt straks al onze verzekeringspremie. :mad:
 
Diegene die gister in een blauwe model S met deleted chrome (dus zwart waar normaal chrome zit) inclusief het Tesla logo op de A28 richting Utrecht ter hoogte van Amersfoort rond 17:30.. 50 centimeter is niet voldoende afstand.. En als je dan zo gehaast wil rijden (wat de verkeerssituatie helemaal niet toeliet) gebruik dan de linker baan. Door dit soort acties stijgt straks al onze verzekeringspremie. :mad:

Aan Tesla vragen of ze bij aanhoudend bumperkleven de auto voor een dag kunnen limiteren.
Als ik op mijn telefoon de verkeerde code invoer wordt er ook een vertraging ingebouwd ;)