Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de reacties ook met verbazing gelezen :(
De voorste auto is een Tesla en krijgt de schuld bij bepaalde reacties. Als alleen de achterzijde van de voorste auto in de prak zit dan vraag ik me af nummer 2 (of volgende) eerder de veroorzaker van deze chaos is. Maar laat ik oppassen met conclusies trekken, dat was een reden waarom ik me verbaasde over veel reacties -> als men een foto ziet denkt men al te weten waarom het fout is gegaan :mad:
 
Ik heb de reacties ook met verbazing gelezen :(
De voorste auto is een Tesla en krijgt de schuld bij bepaalde reacties. Als alleen de achterzijde van de voorste auto in de prak zit dan vraag ik me af nummer 2 (of volgende) eerder de veroorzaker van deze chaos is. Maar laat ik oppassen met conclusies trekken, dat was een reden waarom ik me verbaasde over veel reacties -> als men een foto ziet denkt men al te weten waarom het fout is gegaan :mad:
Precies. En dat het "leaserijders met haast omdat ze net van vakantie zijn" betreft.
 
Alleen deze week al 4 keer bijna een auto tegen mijn zijkant omdat mensen zitten te appen. Gelukkig niemand dicht achter me want dan heb je hetzelfde resultaat.

Het wordt echt tijd voor hele hoge boetes of rijbewijs afnemen.
Hoogte van een eventuele straf lijkt me niet zo relevant. Een grotere pakkans zet pas zoden aan de dijk, vrees ik.
 
Vanochtend op de A12 een Oranje M3. Mooi! ik dacht zelfs mat oranje.:cool:

Oranje Tesla.jpg
 
  • Like
Reactions: Whooohah
zag afgelopen zaterdag ook groene (british racing green achtige) ModelS facelift op de A2 tussen den bosch en Eindhoven - mooie kleur! Ben benieuwd of dat een wrap is of gewoon spuitwerk

daarnaast op de zaterdag daarvoor reden we op een gegeven moment met 3 blauwe model Sen (allen facelift) naast elkaar op de A2 van Eindhoven naar Den Bosch - leuk om te zien!