Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie wil er nog naar Noorwegen reizen ?

This site may earn commission on affiliate links.
Dirk, heb je u al een secretaresse aangeschaft?:wink:

ik heb straks een zee van tijd.:wink:
ik denk wel dat ik beter de aanvraag in een paar stukken deel; want die Noren zullen misschien nors worden:wink: over zoveel werk.
Inmiddels is de eerste mail vertrokken.
Gezien de bijzondere periode nu, zal het antwoord wel even op zich laten wachten, don't panic !
 
Yep, formulier op een website invullen om de transponder te bekomen vraagt meer moeite dan via het web bezwaar in te dienen. :rolleyes:

Maar als het zo ook lukt is het inderdaad een alternatief.

Ik ben vorige zomer geweest (enkele foto's te zien op de Tesla website onder "verhalen van klanten").
De transponder is interessant als je in Noorwegen werkt, of er langere tijd verblijft (+ 3 maand).
Bovendien hoef je geen bezwaar meer aan te tekenen: ondertussen kent de administratie de Tesla zodat ze gewoon al geen factuur meer opsturen. Ik heb in ieder geval nooit een factuur gekregen... Wel van Grønncontact voor de enkele keren dat ik bij hun met de ChadeMo geladen heb.
 
Daar lijkt het wel op. Moeilijk te zeggen bij welke snelheid.
Laatst heb ik mijn hand bij de luchttoevoer gelegd, en gemerkt dat ie bij hoge snelheden koude lucht blaast.

Lekkere boel, straks met de wintersport de snowboots in de auto alvast maar aan [emoji6]. Is me nooit opgevallen. Maar zit ook niet heel veel in duitsland en in NL is hard rijden vaak maar heel beperkt mogelijk met al het ander verkeer op de weg.