Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

AP1 ONLY draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er al mensen die naar 2020.4.1 zijn gegaan. Hij staat sinds deze ochtend klaar voor mijn s 85 2015
Ik ben al een paar dagen over. Weinig verschil met voorgaande versies. Wel is de te grote slingerbeweging bij verkeersheuvels in N-wegen nog aanwezig. Betekent dat de auto voorbij de verkeersheuvel de laatste slinger teveel naar links maakt en de wielen over de middenstreep rijden. Daar schrikken tegenliggers van. Ik rij daar dan maar niet mijn normale 83 km/h maar 75 km/h. Dan gaat het wel goed.
 
Zijn er al mensen die naar 2020.4.1 zijn gegaan. Hij staat sinds deze ochtend klaar voor mijn s 85 2015
Ik rijd nu al ruim een maand met het update klokje en elke keer bij de P een vraag of ik vannacht wil laten updaten. Nee dus.
Maar sinds vandaag is het klokje door een upload teken vervangen! Heerlijk, die valt veel gemakkelijker te negeren. Ik blijf op 2019.32.11.1, 85D
 
Ik rijd nu al ruim een maand met het update klokje en elke keer bij de P een vraag of ik vannacht wil laten updaten. Nee dus.
Maar sinds vandaag is het klokje door een upload teken vervangen! Heerlijk, die valt veel gemakkelijker te negeren. Ik blijf op 2019.32.11.1, 85D

Helaas heeft tesla de update geforceerd gedownload gisterenavond, zodat ik terugkeer naar de routine van ‘installatie wegklikken’.