Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

AP1 ONLY draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Bij preheating, warmt de auto op via de app "klimaat" voordat je gaat rijden. Dan kan zowel gewoon door temperatuur, voorruit en achteruit en stoelverwarming.

Niet juist, alles wat je zegt klopt wel maar als je via de app preheating inschakelt dat zal bij de S/X als het koud genoeg is de battery heater ook geactiveerd worden. Helaas kun je dit niet zelf instellen en werkt ook enkel als je dit via de app doet.
 
Niet juist, alles wat je zegt klopt wel maar als je via de app preheating inschakelt dat zal bij de S/X als het koud genoeg is de battery heater ook geactiveerd worden. Helaas kun je dit niet zelf instellen en werkt ook enkel als je dit via de app doet.
Dat klopt helemaal, echter heb ik de gehele "winter" het systeem niet zien werken op 2019.40.2.1. Vandaar dat ik hoop dat het weer werkt. Na 50km was de limiet op de regen weg pas weg en bij vertrek vanuit thuis bijna 0 regen.
 
Super het werkt weer :)
 

Attachments

  • Screenshot_20200316-071444_Tesla.jpg
    Screenshot_20200316-071444_Tesla.jpg
    126.6 KB · Views: 55
  • Informative
  • Like
Reactions: ramonneke and Jkr85
Gisteren heb ik met 2020.8.1 gereden op de nieuwe trajecten met de 100km/u de borden zijn nu wel heel vervelend weggezet op de A58 tussen Tilburg en Eindhoven. Er staan nu 2 snelheidsborden boven elkaar, waneer het 100 is en wanneer het weer 120 of 130 is. Echter kwam ik ook een situatie tegen waar de matrix borden boven de weg aan stonden vanwege een vrachtwagen met pech. Ik merk dat in 2020.8.1 voor AP1 er geen verkeersborden meer herkend worden. Heeft iemand anders dit ook al opgemerkt?
 
Iemand met AP1 die 2020.8.1 al heeft en kan controleren of de lange change weer werkt zoals "voorheen" ?

Er is iemand in zweden namelijk waar dat "waarschijnlijk" zo is. Deze heeft dan wel AP2. Maar mogelijk dat het dus ook is aangepast voor AP1 aangezien het door wetgeving bepaald is en niet de techniek.

Firmware 2020.8.1 - No more autopilot lane change restrictions in EU! : teslamotors

Mezelf quoten/replyen voelt toch bijzonder ;-)
Maar wou nu met 2020.8.2 checken of iemand kan bevestigen dat de lane change weer zoals vanouds werkt? Zit nog op een oude 2019 versie en de nieuwe staat weer klaar maar blijf hem weg drukken. Maar liefst accepteer ik hem...
 
Ik zou even wachten met updaten!
Daarstraks waar ik 100 km/h mocht kreeg met niet van de 90 km/h af op autopilot!.....
Ook remmen maar waar voor mag Joost weten.
Verder Engels en Nederlands door elkaar heen in het menu onder autopilot.

ik ben een beroepszeurkous maar ik vind het er niet beter op worden. Regeneratief remmen duurt langer alvorens dit op maximaal kan.