Is het niet zo dat de auto dan ook echt fysiek in Nederland moet zijn?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, het was maar een vermoeden (gebaseerd op de berichtgeving rond de productie). Misschien dat iemand anders daar zijn licht op kan laten schijnen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is het niet zo dat de auto dan ook echt fysiek in Nederland moet zijn?
Er zijn in 2018 toch nog 163 e-tron geregistreerd in NL.!!
Wat een heerlijk tegenstrijdige berichten / communicatie over de e-tron! Ik was vorige week bij de Audi-dealer in Groningen (tijdens snelladen bij hen om de hoek) en was benieuwd naar de e-tron. Ik zag 'm daar niet en vroeg toen aan een verkoper. Het antwoord: "Maar meneer, de e-tron is er nog helemaal niet! We verwachten hem in maart, is inderdaad wel vertraagd. Zodra we hem hebben maken we wel direct reclame, zodat het u niet zal ontgaan!"
Zucht...
Er is een pdf bij Audi die de timeline geeft. Duidelijker kan niet voor wie het wil zien. In bijlage nog eens de versie voor België... de Sportback komt in september gevolgd door kleine Etron.
Een vriend van mij (een van de vroege reservering-houders) is uitgenodigd door Audi om een auto te komen configureren. Deze wordt in maart uitgeleverd en heeft 4% bijtelling. Ik weet niet hou Audi het gedaan heeft, wel slimme zet.Er zijn in 2018 toch nog 163 e-tron geregistreerd in NL.!!
Was door ionity al gemeld dat het per 100km quasi even duur als benzine zou zijn.Snelladen bij Ionity wordt een relatief dure hobby: View attachment 366110
Auto moet inderdaad fysiek in NL zijn, voor het geval de RDW een controle wil doen. Het schijnt dat er echter een uitzondering aangevraagd kan worden voor auto’s in België.Ik heb eerlijk gezegd geen idee, het was maar een vermoeden (gebaseerd op de berichtgeving rond de productie). Misschien dat iemand anders daar zijn licht op kan laten schijnen.
Dan valt bij Ionity al 1 voordeel van elektrisch rijden weg. Ionity mijden dus.
Waar staat zwart-op-wit dat de Duitsers dat wel willen?Het lijkt mij dat dit ruimte laat voor Tesla om het SUc netwerk commercieel open te stellen, iets wat de Duitsers wel willen en Tesla in princiepe ook indien het een verdienmodel kan zijn.
Waar staat zwart-op-wit dat de Duitsers dat wel willen?
Dit ging met name over het leveren van powertrains in het verleden en wellicht in de nabije toekomst voor bijvoorbeeld de aangekondigde e-Sprinter met tegenvallend rijbereik. Volgens mij heeft AA (AncientAuto) nooit interesse getoond in het SuC-netwerk, omdat ze daarmee zouden toegeven dat Tesla slimmer is/was en een voorsprong heeft. Vandaar ook de oprichting van Ionity. Wel erg jammer, want het zou de BEV-acceptatie kunnen versnellen.Ik zie dat hier bvb: in grijs.
Mercedes-Benz is open to working with Tesla again, says Daimler CEO