Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Het valt ons de laatste tijd op dat de airco standaard op recirculatie staat - zelfs nadat we de recirculatie handmatig uitzetten lijkt hij de volgende rit automatisch weer aan te gaan. Weet iemand of dit een standaardinstelling is? Heeft het wellicht met het warme weer te maken waardoor het efficiënter is om de lucht in de auto te behouden en geen verse buitenlucht aan te zuigen?
 
Het valt ons de laatste tijd op dat de airco standaard op recirculatie staat - zelfs nadat we de recirculatie handmatig uitzetten lijkt hij de volgende rit automatisch weer aan te gaan. Weet iemand of dit een standaardinstelling is? Heeft het wellicht met het warme weer te maken waardoor het efficiënter is om de lucht in de auto te behouden en geen verse buitenlucht aan te zuigen?
Regelt de wagen zelf idd.
 
Vandaag had ik even geen stroom op de telefoon en ging (voor het eerst) met alleen het pasje weg. Openen, wegrijden etc. ging prima, maar de auto ging niet op slot bij het weglopen/ spiegels klapten ook niet naar binnen. (Terwijl ik het pasje meenam). Iemand een tip, hoe met alleen het Tesla pasje de auto af te sluiten?
 
Ik kan met mijn MX niet langer de frunk openen vanaf het scherm in de auto. Tesla vraagt mij het volgende te doen: unselect driver, door unlock mode, lock and unlock the car and verify that the frunk is possible to unlock with the touch screen.

Tot aan het op slot doen en van het slot halen is het mijn onduidelijk wat nou te doen. Iemand? :)
 
Hoe kan ik achterhalen hoeveel kWh ik via een SuC heb geladen? Nee, ik heb geen Teslafi. Kan ik het Tesla vragen en zoja, hoe?
Ik zie dit in mijn account (Tesla website) onder geschiedenis. Daar staan bij mij de facturen voor het laden bij een SuC, incl geleverde hoeveelheid energie. Geen idee of dat ook wordt bijgehouden als je onbetaald mag laden.

Edit: ah ja, als je bedoelde het totaal aantal geleverde kWh ooit, dan wordt het een hele klus om alle factuurgegevens bij elkaar op te tellen....
 
  • Like
Reactions: Exiteer