Snderrr
Member
ik zal eens kijken of ie inderdaad wel aan 't laden is.
Het is een paal met 1 aansluiting en maar 1 parkeerplek ervoor gereserveerd.
Het is een paal met 1 aansluiting en maar 1 parkeerplek ervoor gereserveerd.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In Nederland? Ik heb hier nog nooit een paal gezien die niet werkt met een van mijn pasjes. Volgens mij hebben ze hier 100% onderlinge compatibiliteit.[...] of als je eens een laadpaal vind, er kan parkeren maar dan blijkt dat de 5-6 kaartjes en apps die je hebt niet compatibel blijken met die ene paal.
Mijn laadpas zou ook bruikbaar zijn op alle palen in de BeNeLux, er zijn heel wat passen die dat garanderen dacht ikIn Nederland? Ik heb hier nog nooit een paal gezien die niet werkt met een van mijn pasjes. Volgens mij hebben ze hier 100% onderlinge compatibiliteit.
ja klopt. Als je wil betalen...Mijn laadpas zou ook bruikbaar zijn op alle palen in de BeNeLux, er zijn heel wat passen die dat garanderen dacht ik
Ik ben nieuw hier. Ik heb een tesla model 3 privé gekocht in Duitsland en krijg deze woensdag. Nu heb ik nog wat vragen ivm de tesla app en dergelijke.
1. Hoe weet ik zeker dat die Duitser naderhand volledig losgekoppeld is van mijn Tesla?
2. Ik heb de tesla app al op mijn iPhone gedownload.
Nee, dit is niet raadzaam. Kost extra energie en levert helemaal niks op.
Past in een 3 fase stopcontact. Ik weet wel niet meer of het de 16 of 32 Ampère is. Meestal vond ik enkel de verkeerde. Ik probeer nu nooit meer.
Voeg je eens jouw voertuigtype toe aan je footer? Dan kunnen we gerichter antwoorden.
Zal idd waarschijnlijk een nieuwe M3 - SR+ zijn, er zou in januari een aanpassing van de software komen om dat euvel op te lossenVoeg je eens jouw voertuigtype toe aan je footer? Dan kunnen we gerichter antwoorden.
Ik las dat nieuwe M3’s een paar dagen nodig hebben voor batterijcalibratie alvorens tot 100% te laden.
Bij deze. Geen M3 dus . Hij zou wel een nieuwe batterij hebben gekregen in 2018Voeg je eens jouw voertuigtype toe aan je footer? Dan kunnen we gerichter antwoorden.
Ik las dat nieuwe M3’s een paar dagen nodig hebben voor batterijcalibratie alvorens tot 100% te laden.
Bij de 85 nooit iets gelijkaardig gelezen. Heb je geprobeerd om het laden opnieuw te starten? Mss iets incidenteels met de elektriciteitstoevoer?Bij deze. Geen M3 dus . Hij zou wel een nieuwe batterij hebben gekregen in 2018
Weet niet. De app geeft aan dat het laden voltooid is.?Bij de 85 nooit iets gelijkaardig gelezen. Heb je geprobeerd om het laden opnieuw te starten? Mss iets incidenteels met de elektriciteitstoevoer?
De model 3 is afgeleverd en een eerste rondje gereden. Afscheid genomen van de BMW. Het is een mj2021 LR.
Een paar krasjes in de lak worden door Tesla nog hersteld. Binnen zie ik ook wat rare plekken maar miss laat het zich nog wegpoetsen.
Vervelender is dat de voorruit aan de bestuurderskant het beeld vervormd. Is dat herkenbaar?
Verder wilde de auto op de autopilot niet gaan inhalen, hoe lang ik het knipperlicht ook aan had. Maar ik begrijp dat die functie er niet op zit. Dus bij inhalen moet van de AP af kennelijk.
Wat opvalt, vooral als je stilstaat (niet aan de lader), is dat er ca. iedere 5 minuten een vreemde zware brom van onderen komt die zelfs voelbaar is. Is dat normaal?