Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben nieuw hier. Ik heb een tesla model 3 privé gekocht in Duitsland en krijg deze woensdag. Nu heb ik nog wat vragen ivm de tesla app en dergelijke.
1. Hoe weet ik zeker dat die Duitser naderhand volledig losgekoppeld is van mijn Tesla?
2. Ik heb de tesla app al op mijn iPhone gedownload.
 
Ik ben nieuw hier. Ik heb een tesla model 3 privé gekocht in Duitsland en krijg deze woensdag. Nu heb ik nog wat vragen ivm de tesla app en dergelijke.
1. Hoe weet ik zeker dat die Duitser naderhand volledig losgekoppeld is van mijn Tesla?
2. Ik heb de tesla app al op mijn iPhone gedownload.


Ik adviseer je om op de onderstaande link het een en ander door te nemen:


Ondersteuning voor Tesla-accounts

Het overzetten kan wel even duren voordat het verwerkt is. Echter dit was eind 2019 zo, weet niet hoe dit tegenwoordig is.
 
Is dit normaal? Na opladen tot niveau "rit" is hij niet vol..

Screenshot_20201228-064752_Tesla.jpg
 
Last edited:
De model 3 is afgeleverd en een eerste rondje gereden. Afscheid genomen van de BMW. Het is een mj2021 LR.
Een paar krasjes in de lak worden door Tesla nog hersteld. Binnen zie ik ook wat rare plekken maar miss laat het zich nog wegpoetsen.

Vervelender is dat de voorruit aan de bestuurderskant het beeld vervormd. Is dat herkenbaar?
Verder wilde de auto op de autopilot niet gaan inhalen, hoe lang ik het knipperlicht ook aan had. Maar ik begrijp dat die functie er niet op zit. Dus bij inhalen moet van de AP af kennelijk.
Wat opvalt, vooral als je stilstaat (niet aan de lader), is dat er ca. iedere 5 minuten een vreemde zware brom van onderen komt die zelfs voelbaar is. Is dat normaal?
 

Attachments

  • D7EA02D0-C891-4B25-868D-1DCA60EBC6B3.jpeg
    D7EA02D0-C891-4B25-868D-1DCA60EBC6B3.jpeg
    717.9 KB · Views: 63
De model 3 is afgeleverd en een eerste rondje gereden. Afscheid genomen van de BMW. Het is een mj2021 LR.
Een paar krasjes in de lak worden door Tesla nog hersteld. Binnen zie ik ook wat rare plekken maar miss laat het zich nog wegpoetsen.

Vervelender is dat de voorruit aan de bestuurderskant het beeld vervormd. Is dat herkenbaar?
Verder wilde de auto op de autopilot niet gaan inhalen, hoe lang ik het knipperlicht ook aan had. Maar ik begrijp dat die functie er niet op zit. Dus bij inhalen moet van de AP af kennelijk.
Wat opvalt, vooral als je stilstaat (niet aan de lader), is dat er ca. iedere 5 minuten een vreemde zware brom van onderen komt die zelfs voelbaar is. Is dat normaal?

hoi sndrrr,

Mooie wagen!
autopilot haalt niet uit zichzelf auto’s in. FSD wel.
Mbt je de nieuwste M3 uitvoeringen en de accu adviseer ik je eens door wat forum topics te scrollen.
Hier en daar zijn al wat nieuwe M3 2021 eigenaren met wat bekende problemen.