You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even mijn ervaring ertegenover zetten. Lane changes gebruik ik constant. Soms doe ik het zelf als het sneller moet.
Ik doe al 170000 km met mijn eerste draagarmen. Bij snel optrekking op hogere standen voel ik wel trillingen. Na de eerste symptomen laat ik de wagen nu altijd in laagste veringstand. Zelfs op drempels heb ik daar geen probleem mee. Ik zet hem enkel hoger op onverharde wegen of om over een bijeengeveegde sneeuwberm te rijden. Onlangs de ophanging nog laten checken door Tesla. Geen vervanging nodig.
Ik ga morgen een MX 100D van augustus 2017 bekijken.
Hebben deze nog free supercharging? Het zit dicht bij de grens van wel of niet geloof ik. Kan ik dat in de auto zien?
Hoe kan ik zien welke pakketten erop zitten?
De Tesla garantie loopt tot 80.000 kilometer en 4 jaar als ik het goed heb?
Nog andere tips waar ik naar moet kijken?
Ik heb een MX 100D van juni 2017. Als de koper een referral heeft gebruikt, zal die X waar je naar gaat kijken wel lifetime supercharging hebben.Ik ga morgen een MX 100D van augustus 2017 bekijken.
Hebben deze nog free supercharging? Het zit dicht bij de grens van wel of niet geloof ik. Kan ik dat in de auto zien?
Hoe kan ik zien welke pakketten erop zitten?
De Tesla garantie loopt tot 80.000 kilometer en 4 jaar als ik het goed heb?
Nog andere tips waar ik naar moet kijken?
Staat onder software in de auto volgens mij.Opties/ paketten zie je ook op het scherm in de wagen. Weet niet onder welke menu. Of misschien wel onder het Tesla logo.
Net gecheckt. Opties staan inderdaad bij software. Gratis superladen is nergens te vinden.Staat onder software in de auto volgens mij.
De X heeft Verbeterde Autopilot als mee geleverd pakket, dus automatisch sturen, navigeren met autopilot en summon. Dit is dan niet FSD toch? Dus ik zal wel geen hardware upgrade krijgen van Tesla.
Volgens mij kan je vanuit de app het laadvermogen in de wagen niet aanpassen?
En moet je daar dus voor tot aan je wagen stappen?
Vanaf maandag ben ik een trotse bezitter van een witte MX 100D 5 zitter van augustus 2017 met 77 dkm dus nog net in de garantie.
De verkoper weet weinig van Tesla en van deze is ook niet veel bekend maar dat is een verhaal dat ik hier niet ga uitleggen.
Minpunten: 2 kleine beschadigingen op de voorbumper, 4 slijtplekjes van de FWD en de gele randen rond het grote scherm. De velgen hebben geen beschadigingen.
De mobiele lader mist de schuko stekker dus die moet ik nog even regelen.
Gratis supercharging is alleen voor de huidige eigenaar jammer genoeg.
De X heeft Verbeterde Autopilot als mee geleverd pakket, dus automatisch sturen, navigeren met autopilot en summon. Dit is dan niet FSD toch? Dus ik zal wel geen hardware upgrade krijgen van Tesla.
Hallo allen!
Sinds eind december rijd ik een Tesla model 3 SR. Tot nu toe bevalt het elektrisch rijden/de Tesla mij zeer goed. Er is nog genoeg te leren over de auto wat het allemaal kan en hoe het werkt. Vandaar dat ik mij aangemeld heb op dit forum. Tevens heb ik gelijk een beginnersvraag waar ik niet zo snel een antwoord op kan vinden. Sinds kort kan ik ook thuisladen, ik heb een Tesla Wall Charger. Als ik de lader terughang, dan lijkt het net alsof hij er niet helemaal in gaat/past. Hoort dit zo? Zelf zou ik verwachten dat hij er verder in zou moeten?
Dat hoort zo. Hij blijft hangen door z'n eigen gewicht.
Dat is bij mij ook zo.
Het is alleen een "opbergplek" (er worden geen verbindingen gemaakt)
en veel plezier met je M3