jeewee3000
Active Member
Ik vraag zeker geen bindend advies, hoor. Louter wat welgevormde meningen. (Bijvoorbeeld dat Y sneller laadt was mij niet bekend) Dankjewel voor je visie.Lastig om hierin te adviseren.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vraag zeker geen bindend advies, hoor. Louter wat welgevormde meningen. (Bijvoorbeeld dat Y sneller laadt was mij niet bekend) Dankjewel voor je visie.Lastig om hierin te adviseren.
S en X zijn beperkt tot zo een 140kW, onder ideale omstandigheden, en met een 100D.Bijvoorbeeld dat Y sneller laadt was mij niet bekend
Over acceleration boost kan ik niets zeggen, over AP / EAP / FSD welAcceleration boost heb ik niet omdat het naar mijn idee niet veel toevoegd. Standaard is de LR al snel genoeg, zelfs in de stand Chill.
Wat mij betreft is EAP het geld wel waard. FSD zou ik minder snel voor kiezen.
Als het heel druk is, is de toegevoegde waarde iets minder, maar over het algemeen is rijden op EAP net wat relaxter dan op standaard AP dankzij de auto lane changes.
Of misschien is dat al de versie met dubbel glas achteraan en MCU3 + 12 Lion versie?Raar, een M3 LR in wit is leverdatum aug 2022 en in andere kleuren, zelfde configuratie in mei. Is er dan 3 maand extra nodig voor een witte kleur te leveren in België?
Dat is een hardnekkige misvatting. Als je het hangen van je hand aan het stuur niet goed beheerst, komt hij bij een strookwissel met een melding dat je even aan het stuur moet trekken ten teken dat je er nog bent. Maar als je voldoende en constante druk uitoefent komt die melding niet. Is al vele malen beschreven in diverse draadjes.Je moet nog steeds knipperen + met een rukje aan het stuur de invoeging bevestigen.
Maar goed, ik denk dat 90% van de mensen die er niet voor betaalden het niet nuttig vinden en 80% van de betalers het wel nuttig vinden
In de gratis proefperiode was ik ook nog niet onder de indruk. Nadat ik er daarna wat langer mee had gereden dacht ik er anders over en nu ben ik er blij mee.Af en toe sloeg de twijfel toe of ik toch extra had moeten betalen voor EAP/FSD. Dat was tot ik EAP een periode gratis mocht proberen. Ik vond er niets aan. Je moet nog steeds knipperen + met een rukje aan het stuur de invoeging bevestigen. Veel extra spierkracht kost het niet om dan dat beetje verder te draaien om daadwerkelijk in te voegen. Bovendien breek ik mijn eigen bewegingen niet af, werkelijk 100% van mijn baanwissels lukken. Het nemen van afritten en knooppunten is (was) indrukwekkend, maar enorm houterig, daar werd mijn passagier niet vrolijk van.
Maar goed, ik denk dat 90% van de mensen die er niet voor betaalden het niet nuttig vinden en 80% van de betalers het wel nuttig vinden
Rechter elleboog op de armsteun, hand op 4-5 op het stuur. Makkie.Het blijft onnatuurlijk om zo je hand/arm te laten hangen.
Rechter elleboog op de armsteun, hand op 4-5 op het stuur. Makkie.
Doe ik ook. Maar in spiegelbeeld. met linkerarm op deursteun en hand op 8u. Ik krijg nooit nags. Ligt gewoon ontspannen.Rechter elleboog op de armsteun, hand op 4-5 op het stuur. Makkie.
Daarom elleboog op steun, dan trek je hem er niet uit.Helaas niet, want als je het echt laat hangen dan schakelt AP bij de eerste de beste hobbel uit.
Makkie zou zijn als je gewoon beide handen kunt laten rusten. Dat is het natuurlijkste en kost geen kracht.
Ik rij altijd met AP maar het zou echt comfortabeler zijn.
Minder nags op de snelweg zou ook wel prettig zijn maar ja dat gaat never nooit gebeuren met mijn 2018 S zonder driver