Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb voor m'n verjaardag de model 3 aero wheel cap kit 2.0 gekregen. Probleem is echter dat ik er maar 1 vastgeklikt heb gekregen. De rest klikt weer terug op het moment dat ik ze aangedrukt heb en zitten dus los. Ik heb al de verschillende caps op verschillende wielen geprobeerd, ook in alle standen vast te klikken, ze klikken steeds weer los. Heb al op Youtube gekeken naar de bevehstigingsinstructie maar daar lukt het uiteraard direct zonder moeite.....
 
Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb voor m'n verjaardag de model 3 aero wheel cap kit 2.0 gekregen. Probleem is echter dat ik er maar 1 vastgeklikt heb gekregen. De rest klikt weer terug op het moment dat ik ze aangedrukt heb en zitten dus los. Ik heb al de verschillende caps op verschillende wielen geprobeerd, ook in alle standen vast te klikken, ze klikken steeds weer los. Heb al op Youtube gekeken naar de bevehstigingsinstructie maar daar lukt het uiteraard direct zonder moeite.....
Is het setje van Tesla zelf, of is het een aliexpress 2.0 kitje ?
 
Ik kan je zeggen hoe je dat op een Apple-dinges doet maar iets analoogs moet voor Windows/Android lukken : Klik op het wifi -icoon ( re boven in je scherm). Kies “Open netwerkvoorkeuren” Klik daar “Geavanceerd”. Je krijgt een lijstvan elle netwerken die je ooit gebruikte. Klik aan wie je wil verwijderen. Kan flinke job worden . Succes.
 
Ik kan je zeggen hoe je dat op een Apple-dinges doet maar iets analoogs moet voor Windows/Android lukken : Klik op het wifi -icoon ( re boven in je scherm). Kies “Open netwerkvoorkeuren” Klik daar “Geavanceerd”. Je krijgt een lijstvan elle netwerken die je ooit gebruikte. Klik aan wie je wil verwijderen. Kan flinke job worden . Succes.
Mijn vraag gaat over hoe ik een opgeslagen wifi netwerk in de Tesla kan verwijderen :) Hoe het op Windows en Mac werkt, weet ik ook..
 
  • Funny
Reactions: OttoR and Krisja
Dit is een leerzaam forum. Maar wat ik eigenlijk mis, is een topic waar beginnende en/of bijna Tesla rijders hun (misschien domme) vragen kunnen stellen. Nu heb ik die in diverse topics gesteld. Jullie waren zo vriendelijk die te beantwoorden, maar daardoor ging het misschien ook soms wat "off topic". Als het een slecht plan is moet de moderator dit draadje maar verwijderen.

- - - Updated - - -

En de eerste vraag is: Ik lees dat er hier en daar wat mankementen zijn. bijvoorbeeld de led's van het remlicht. Maar hoe en hoe snel krijg je dat gerepareerd? Bel je dan met Tesla (Amsterdam?) voor een afspraak? Wanneer kan je terecht? Als je een groter probleem hebt, hoe kom je dan thuis als je je auto achter moet laten?
Where's the English Translation option?
 
Gelukt; het kan alleen maar als het wifi netwerk binnen bereik is. Dan kun je op netwerk vergeten klikken. Helaas is er geen overzicht van alle opgeslagen netwerken.
 
Wordt sentry-mode veel gebruikt? Is het ook nog nuttig zonder premium connectivity ?
Heb ik mee kunnen aantonen iemand neus auto had aangereden in een parkeergarage. Scheelde een hoop geld 🙂. Dader stond er niet herkenbaar op maar schade kon via Waarborggarantiefonds omdat duidelijk was dat ik het niet zelf had veroorzaak.