You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die aders zo zonder beschermende mantel er omheen kan écht niet. Dat is niet om te mieren n**ken, maar dit is gewoon gevaarlijk. Er gaat een serieuze stroom doorheen, die aders moet je gewoon goed beschermen en dat zijn ze zo niet.Afgelopen weekend een Lolo Newmotion op 3 fasen 25A aangesloten met smart meter aansluiting. De Lolo schakelt netjes terug als er teveel stroom gevraagd wordt.
@Bob4 afwerking van de kabel (bovenzijde rechter verderler) kan echt niet.
Die aders zo zonder beschermende mantel er omheen kan écht niet. Dat is niet om te mieren n**ken, maar dit is gewoon gevaarlijk. Er gaat een serieuze stroom doorheen, die aders moet je gewoon goed beschermen en dat zijn ze zo niet.
Elektrische codes zoals de NEN zijn er met een reden. Pas aub heel goed op!
Helemaal goed! Een gewaarschuwd mens telt voor tweeKlopt, heb je helemaal gelijk in Widodh en Refie. Dit zit nu zo omdat ik er nog een extra automaat tussen wil zetten en dan de extra lengte nodig heb. Daarna zie je buiten de verdeler alleen nog maar de grijze mantelbuis. NEN1010 is bekend.
Was alleen een hoop werk om alle kabels goed te krijgen en ik was blij dat alles nu in de meterkast zit (op die ene automaat na) vandaar mijn (iets te) enthousiaste foto.
Heb je een Nederlandse handleiding?
Kijk even op pagina 20 naar de dip-switches voor IT of TN-TT
Ja, daar heb ik het met de installateur nog over gehad. Volgens hem staat deze goed. Switch 1 staat op IT nu, naar beneden dus.
Weet niet of het verstandig is deze zo maar op TN-TT 'te proberen'.
Er ontbreekt een schroefje ? (dat is altijd zo).En dan is de afbeelding nog niet correct volgens mij. Nog iemand die iets opmerkt?
Nog even een verlate reactie hierop. Is het ergens te controleren of je S/X 16.5kW aan kan? Ik heb een X90D uit mei dit jaar (voorraadmodel). Het is mij niet duidelijk wanneer Tesla begonnen is met het uitrollen hiervan.[..]
Als je een nieuwe Tesla hebt besteld: ze worden tegenwoordig met een 16.5kW lader geleverd, zo snel laden kan alleen als de volle 3x25A beschikbaar is.
Nog even een verlate reactie hierop. Is het ergens te controleren of je S/X 16.5kW aan kan? Ik heb een X90D uit mei dit jaar (voorraadmodel). Het is mij niet duidelijk wanneer Tesla begonnen is met het uitrollen hiervan.
Lees ik dit goed dat mijn MS van medio 2017 thuis niet meer dan 3x16A kan trekken (en zo strand op een laadsnelheid van 50km/h ?) omdat dat begrensd is door Tesla? Mijn laadpaal is ingesteld op 3x16A op dit moment en dit lijkt wel voldoende maar is toch goed om weten of het sneller zou kunnen of niet.Een telefoontje naar het Tesla SEC en zij vertellen het je.
Waarschijnlijk krijg je dan hetzelfde antwoord als ik: "Uw Model X, geleverd in maart 2017, heeft de upgraded charger (GEN2, geloof ik), maar softwarematig is hij op 16A begrensd. Voor veel euro's kun je die software-lock eraf laten halen".