Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Moest nog terugdenken aan deze gedachtenwisseling met @Xfrank, nagenoeg twee jaar geleden.
B199D692-6F3D-4B39-AED1-E46EDDF79A3C.jpeg
Morgen kon de toen genoemde $390 wel eens bereikt worden. Er ligt een stapeltje Jan ‘19 calls te wachten om verkocht te worden...
 
Na het waarschuwingssignaal in de RSI bij de vorige top (rode cirkel: RSI volgt de prijsstijging niet) zat een stapje terug er dik in.

De prikker naar mijn favoriete MA55 (moving average gemeten over 55 periodes) in de uurgrafiek gaf een mooi instapmoment rond 354.

Er staat een Positieve Reversal in de RSI (zie gele cirkels: lagere RSI bodem bij hogere 'low' in de koers) geeft volgens het boekje een koersdoel rond 395.

Naamloos.png
 
Ik verbeeld me niet dat de PR die ik berekende een rol speelde, maar toch: die PR is roemloos ten onder gegaan.

Nee hoor, al lees ik je analyses met interesse en plezier. Ik zie eerlijk gezegd een Tesla die prima op stoom komt qua productie en verkoop in Q4. In 2019-Q1 verwacht ik een dipje. Maar blijkbaar gooit China meer roet in het eten dan ik had gedacht. Maar uiteindelijk komt alles goed :)
 
  • Like
Reactions: Keezje