TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Chrome strip bij mistlampen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by CJA Hulskamp, Apr 30, 2016.

1. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

image.png image.png gisteren zat ik even in het SeC in Amsterdam. Daar viel ik me op dat sommige geen Chroom strip hebben en merendeel wel een. Vroeg ik nog even na, maar gek genoeg wisten ook geen antwoorden te geven.

2. Rick A.

Rick A. Member

Wel of geen premium interior volgens mij...dat zou verkoop moeten weten.

Edit: net even op de configurator gekeken en chromen strips komen tevoorschijn/verdwijnen bij selecteren premium upgradepakket.

3. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

ze zeiden ook iets over het premiumPakket maar zeker weten wisten ze niet. Was trouwens de verkoop waar ik het aan vroeg.

4. Nexus

Nexus Member

Klopt, is alleen bij Premium pakket. Idem chromen strip op de diffuser achter.

5. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

#5 CJA Hulskamp, Apr 30, 2016
    Last edited: Apr 30, 2016
    Terwijl ik daar zat zag ik maar een auto staan zonder het preminium pakket. RaRa van wie die was !!! :D

6. Rick A.

Rick A. Member

Met de facelift modellen lijkt er voor de diffuser geen onderscheid meer te zijn tussen wel of geen premium pakket.

7. ErnstT

ErnstT Active Member

voordat het premiumpakket bestond was het altijd chroom

8. tonvanboven

tonvanboven Member

Jouw auto heeft geen premium interieur pakket en mist daardoor het chroom en onder andere de electrische klep. Ik kan het weten daar ik deze configuratie oorspronkelijk besteld heb. Vanwege de klep hebben we een vervolgens een andere auto moeten bestellen en is deze configuratie voor jou beschikbaar gekomen.

Share This Page