Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Voor allen die zich voor de E-rally hebben ingeschreven: ik heb net de eerste nieuwsbrief verstuurd. Met daarin oa informatie over de startlocatie (Urmond).

Vraagje: is de eindlocatie in de buurt van de startlocatie of is die mogelijk helemaal op een andere plaats? Een vriend die mee gaat zou met zijn ICE wagen naar de startlocatie komen en die daar achter laten. Niet handig als we dan 's avonds 100 Km verder eindigen. :eek:
 
+2:smile:
Invulling van mijn team wordt nog aan gewerkt. Vorig jaar bedroevend gefinished:crying:.

Hopen dit jaar ook iets hoger te eindigen dan de 86e of zo plaats van vorig jaar. Beginnen nu te begrijpen hoe een rally werkt dus top 50 moet haalbaar zijn. Voor ons is bijdrage aan JustDiggit ook voorname reden om mee te doen! We doen mee als team Hawaï in onze Hawaï shirts. Me, zwager en twee zoons. Hebben er ontzettende veel zin in en kijken er naar uit!
 
Vraagje: is de eindlocatie in de buurt van de startlocatie of is die mogelijk helemaal op een andere plaats? Een vriend die mee gaat zou met zijn ICE wagen naar de startlocatie komen en die daar achter laten. Niet handig als we dan 's avonds 100 Km verder eindigen. :eek:

We kunnen er niet al te veel over zeggen maar het zal ca 112 km van de start zijn (via de een-na-kortste route) en dichterbij de finish van vorig jaar dan bij de start.
 
Vraagje: is de eindlocatie in de buurt van de startlocatie of is die mogelijk helemaal op een andere plaats? Een vriend die mee gaat zou met zijn ICE wagen naar de startlocatie komen en die daar achter laten. Niet handig als we dan 's avonds 100 Km verder eindigen. :eek:

Jan,

Daar hoeven we eigenlijk helemaal niet iets op prijs te geven, want of de Finish nu in Zwolle of in Den Bosch is, je zult toch via Urmond moeten rijden om thuis te geraken :biggrin: Of.... heel langzaam moeten rijden om de kuilen te ontwijken op de alternatieve route :eek::wink:
 
De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax

No worries. We maken een schema op basis van herkomst (fysiek), aankomsttijden, starttijd en dan komt iedereen onder onze regie voldoende geladen aan de start. En na de finish idem om thuis te komen. Vraag deelnemers van vorig jaar en je zorgen zijn verdwenen !
 
Ok, duidelijk. Echter hoe laat gaat de rally van start? Ik heb dat nog nergens kunnen vinden...
Ik bedoel het kost ons/sommige meer dan 2 uur om in Limburg te komen (met een halve lading of minder) en dan moet er dus voldoende tijd en SuC beschikbaar zijn om te starten, toch?
 
Eerste rit

Eerst maar eens zien of hij er is...
Van de week is hij gemaakt.

Edit: In overleg met minister van financiën alhier toch maar besloten te boeken bij van der Valk, reservering komt net binnen.
Planning op 29 mei loopt dus als volgt:
Vrijdag opstaan om vervolgens na een heerlijk ontbijt de nieuwe Tesla 85D ophalen in Tilburg (rond 11:00).
Vervolgens uitgebreid lunch ergens onderweg richting Limburg met de handleiding/instructie boekjes op schoot...
Rond 16:00 aankomst bij van der Valk, de Tesla heeft dan maximaal 150km op de teller. Ik schat het laagste km stand van het totale deelnemersveld, dat is toch ook een bekertje waard?:tongue:

Kortom we wijden de tesla in op de E-rally, klinkt als een plan (als het lukt).
 
Last edited:
De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax

Leuk om de rally als maiden voyage te rijden! Ik zou wel foto's maken voordat de rally begint. En schrijf op wat je nummerbord is. Resultaten uit het verleden tonen aan dat je na afloop je auto niet meer herkent :)
 
Ok, duidelijk. Echter hoe laat gaat de rally van start? Ik heb dat nog nergens kunnen vinden...
Ik bedoel het kost ons/sommige meer dan 2 uur om in Limburg te komen (met een halve lading of minder) en dan moet er dus voldoende tijd en SuC beschikbaar zijn om te starten, toch?

Een kamer reservering leek me een goede oplossing maar....
Ik zie dat je daar al voor gekozen hebt :biggrin:
En ik mag mijn bijdrage niet helemaal weghalen.... dus wens ik je bij deze alvast een hele fijne rally toe.....
 
Heren organizers.. erg leuk om opnieuw deel te gaan nemen aan de rally... Ik heb vooraf wel behoefte aan starttijd en aankomsttijd en -plaats. Desnoods via een PM.

Er is meer in het leven dan E-rally en Tesla en alles moet een beetje gaan passen... beide dochters (van 11 en 12,5) hebben op de 30e inmiddels andere activiteiten (twee maal optreden in de schouwburg resp een turnwedstrijd). Daarnaast wonen we op 210 km afstand van de startplaats.
 
@Fred85D, je bent een held.
@Egbert, dat gaat natuurlijk niet werken andere activiteiten op zaterdag. En het zou toch wel erg leuk zijn om met jou en anderen oudgedienden van t eerste uur en de fanatieke newby's al t glas te heffen op vrijdagavond:smile:.
Yep, een toast op vrijdag avond bij vd Valk in het restaurant met z'n allen zie ik wel zitten.
Mijn bijrijders zijn buiten mijn vrouw : Serge en zijn ega - je weet wel die van Ride and Shine Detailing.
Je weet wel die man die je auto aflikt en verwend totdat je erbij kwijlt, zie je dus een kwijlende Modesta S rijder - dan ben ik dat.