Zal bij de Aldi inmiddels ook wel het geval zijn.de iPace neemt snel een vaste plek in het straatbeeld in: vanmorgen bij de basisschool in 200 meter 4 ipaces geparkeerd!
Enkele durfals zijn zelfs al op de snelweg gesignaleerd.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal bij de Aldi inmiddels ook wel het geval zijn.de iPace neemt snel een vaste plek in het straatbeeld in: vanmorgen bij de basisschool in 200 meter 4 ipaces geparkeerd!
Ik moet nog zien dat JLR op lange termijn overleeft.
Achter JLR zit nog steeds Tatamotors toch?
Dan maak ik me over de toekomstige levensvatbaarheid niet zo druk.
Vooralsnog is Jaguar de bekende grote Duitse merken via de binnenbocht gepasseerd..![]()
Die man wou de sprong wagen en merkt al snel dat EV rijden niet deugt.Als hij lange stukken moet, rijdt hij nu liever met een collega mee.
Een 75d in de winter maar 250 km. Dat kan ik me niet voorstellen. Ja, op 21 inch velgen, zonder voor te verwarmen, net regen en continue 130 km/u. Dat zou immers een verbruik van 300W/km zijn. Zelfs met een 85p (niet d) kom ik niet boven de 260 uit.Dit klinkt meer als slecht geinformeerd bij verkoop. net zoals het gebrek van 1-fase "per ongeluk" niet wordt gemeld bij aankoop.
250km in de winter is ook wel ongeveer wat een S75D haalt, en Tesla adverteerd ook met fors hogere afstanden.
Een 75d in de winter maar 250 km. Dat kan ik me niet voorstellen. Ja, op 21 inch velgen, zonder voor te verwarmen, net regen en continue 130 km/u. Dat zou immers een verbruik van 300W/km zijn. Zelfs met een 85p (niet d) kom ik niet boven de 260 uit.
Ik rij ook geen 100 op de snelweg maar ca 10km boven de max. Maar een verbruik van 270 krijg ik nooit op de teller. Overigens redt je daarmee nooit een gemiddelde van 130 op een trip van 250. Met oponthoud etc onderweg is het al heel wat als je 110 haalt (tenzij je veelvuldig is Duitsland rijdt en het pedaal wanneer mogelijk wat verder intrapt.).Continue 130 km/h op een trip van 250km is toch niet bijzonder? Ik kom uit (usable capacity, 5% reserve) op 270 Wh/km. dat is niet abnormaal hoog als ik naar mijn eigen verbruik kijk. Ik zit daar regelmatig boven.
i-pace rijders zullen ook niet allemaal 100 willen rijden op de snelweg.
Precies. Vandaag totaal 280 km heen en terug naar Zwolle gereden. Gemiddeld verbruik 195 wH/km. Veel motregen. ATA 203 wH/km. S85 RWD met 19" winterbanden.Mijn zomergemiddelde is 211 Wh/km. Maar mijn "lifetime average" zit nu al op 260 Wh/km, en dat is inclusief de zomer. Geeft alleen maar aan hoe erg rijstijlen verschillen.
Ik doe maar een gok: bij elke xxkm rit heen staat een rit van dezelfde afstand terug, waarschijnlijk dan één met tegenwind en één met rugwind.Wat mij aan eigen gebruik opvalt is dat het zo verschillend is zonder dat ik nu direct begrijp waarom. Ik zie weinig verband tussen gemiddelde snelheid en verbruik. Bijgaand overzicht van alle ritten van >20KM. Bron TeslaFi. De getallen bij de cirkels zijn de afgelegde km's. Mogelijk dat temp/weer het verschil verklaart - helaas heb ik die cijfers niet.
Wel gezien, maar was niet nodig. Tis een consultant die ruim 7u/dag bij de klant zit. Om de hoek daar geladen bij een 22Kw openbare laadpaal. Hij kon dus in één keer naar huis. Vanmorgen op de zaak met een big smile. Voorlopig een tevreden i-Pace berijder.