You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als dat is dat je als Tesla supporter te vaak bakken BS over je heen hebt gekregen en hoopt dat Tesla zal overleven, wat misschien alleen kan door de betere EV te blijven bouwen, is wat opluchting wel te begrijpen als het bij andere merken ook niet ineens top is. Ik herken en begrijp dat wel. Er zit tegelijk ook wel teleurstelling bij dat de versnelling naar meer goede betaalbare EV"s met goede range en hoge efficiency nog niet doorzet.Als je zoveel bevestiging zoekt voor je eigen auto, is er vaak iets mis.
Is geen haat, W.Waarom die haat jegens dealers?
Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat de Jaguar dealers deze updates gratis installeren om gewoon klanten goed te helpen.
Maar ik zie het volgende nu gebeuren: mensen die de range van een Tesla als onvoldoende omschreven, die plots nu een I-Pace of een e-tron willen omdat het er wel zoals een echte auto uit ziet.
Tsja, het Mercedes, dus dan is het beter... (of vul maar een traditioneel merk in). Beter zou zijn om te zeggen: we herkennen het traditionele interieur en exterieur dus moet het beter zijn."
Zo, ze werken goed door bij Jaguar deze maand al ruim 1200. In vermoedelijk beste jaar ooit van Jaguar.
Nog 2.000 te gaan.
Kwalitatief was dat het beste jaar, niet kwantitatief. Gelukkig maar, want als er toen ook hoge volumes aan E-types zouden zijn verkocht dan zou je nu geen exclusieve klassieker rijden!Nee, het beste jaar van Jaguar was 1961. Dat was het jaar waarin de E-type verscheen. Onverslaanbaar.
Volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen. Dat voornamelijk de leasemaatschappijen de auto's begin volgend jaar mogen uitleveren met de auto's die deze maand nog op kenteken zijn gezet.Benieuw hoe ze er 2000 gaan afleveren in pakweg 6 dagen (excl. eerste kerstdag en zondag). Vermoedelijk zal dat niet lukken en zullen er nogal wat auto’s na de jaarwisseling worden geleverd, maar zullen die nog wel dit jaar zijn geregistreerd ivm de bijtelling.
Benieuw hoe ze er 2000 gaan afleveren in pakweg 6 dagen (excl. eerste kerstdag en zondag). Vermoedelijk zal dat niet lukken en zullen er nogal wat auto’s na de jaarwisseling worden geleverd, maar zullen die nog wel dit jaar zijn geregistreerd ivm de bijtelling.
Klopt, ze worden echt op naam gezet nog voor de fysieke levering (kan januari zijn) en moeten ook verzekerd worden.Dat riep iemand die een iPace in bestelling had ook, maar klopt dat wel? Als ik namelijk kijk naar mijn eigen Tesla bij ovi.rdw.nl dan staan alle data (inclusief datum eerste toelating) op de dag van aflevering. Voor de dag van aflevering was de auto al te vinden (en dus al geregistreerd) maar nog niet op naam gezet.
Alleen registreren is, lijkt mij, dan niet genoeg.
Of gaat Jaguar al deze auto's nog op naam zetten voordat ze zijn geleverd? Waarbij de auto dan heel strict gezien ook verzekerd moet zijn.
Ik zie geen verschil tussen dit (het op tijd op kenteken zetten voor de deadline) en het achteraf activeren van AP voor een lagere bijtelling.En zo zet men de maatschappij in het zak .
Ik herinner me nog de periode dat de zware en onhoudbare subsidies op PV-installaties significant zouden verminderd worden vanaf een zeker datum. Gebeurde trouwens in stapjes. Voorwaarde om nog de hoge subsidies te krijgen, was goedkeuring voor een bepaalde datum. Met medewerking van de keuringsinstallaties zijn toen heel wat niet afgewerkte grootschalige installaties op papier toch goedgekeurd voor de deadline, terwijl ze niet konden gekeurd worden omdat ze niet afgewerkt waren. Zelfs die duidelijke gevallen van fraude konden in België niet leiden tot een herziening van de vergoedingen. Omdat de subsidies 20 jaar lopen, kost dit onze maatschappij nog jaarlijks honderdduizenden euro's aan onterechte vergoedingen. Iedereen weet het, maar niemand wil de vrienden uit het bedrijfsleven het leven lastig maken.