M13z1
Member
Well said! +1IOnverwachte problemen oplossen kun je alleen door je mensen te vertrouwen en ze de ruimte te geven.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Well said! +1IOnverwachte problemen oplossen kun je alleen door je mensen te vertrouwen en ze de ruimte te geven.
Ik begrijp niet waar het idee vandaan komt dat als je gaat liggen kloten als klant, dat je dan wel je zin krijgt.Als ik vooraf zou hebben geweten dat ze mijn zus aan het lijntje gingen houden tot er na 4 uur een demo wagen beschikbaar zou komen, dan had ik direct stennis geschopt. Want in zo'n geval is dat het enige dat werkt. Maar ja, achteraf he. Dat is makkelijk lullen.
Met Polestar 2's die stilvallen en ID.3's met onvolledige software zitten we nog wel even goed.Heel gezond dat Tesla gaandeweg serieuze concurrentie/alternatieven krijgt.
De ID3 en ID4 hebben wel goed kaarten in huis. De ID3 is best verkochte auto van november 2020.Met Polestar 2's die stilvallen en ID.3's met onvolledige software zitten we nog wel even goed.
Hoe bedoel je "we zitten nog wel even goed"?Met Polestar 2's die stilvallen en ID.3's met onvolledige software zitten we nog wel even goed.
Hoi, het is hier het "teslamotorsclub" forum. Niet het "anti-teslamotorsclub" forum. Op dit forum posten geeft je inherent al een bias; het zal over Tesla gaan.Zo te lezen vereenzelvig je je meer met het merk van je auto dan ik.
Ik kom hier omdat het over Tesla gaat maar ik ben niet alleen geïnteresseerd in halleluja verhalen. Slechte ervaringen horen er bij en dat heeft niets met anti-tesla te maken. Maar misschien ben ik hier te nuchter voor.Hoi, het is hier het "teslamotorsclub" forum. Niet het "anti-teslamotorsclub" forum. Op dit forum posten geeft je inherent al een bias; het zal over Tesla gaan.
Zeer teleurstellende aflevering van Tesla. Zo'n case lijkt wel uitzonderlijk, al is de 'normale' gang van zaken eigenlijk ook niet zoals je het zou willen. Tesla wil nog veel verder groeien, dan moeten ze wel gaan handelen om dit service niveau omhoog te krijgen.Heel gezond dat Tesla gaandeweg serieuze concurrentie/alternatieven krijgt.
Misschien dat Tesla daar van kan leren.
Het staat iedereen vrij om de auto vanaf volgende maand op te halen op een dergelijke locatie. Maar velen prefereren toch het bijtellingsvoordeel, lijkt me.Nou ja, al die rommel in de kofferbak zit je ook niet op te wachten. Pure milieuverspilling. Misschien kunnen ze de auto's leveren met een roze Wooter-bril. Dat zou helpen
Moet je de nieuwe model-3s verplicht op een delivery event ophalen? Ik heb mijn Tesla in een service center ontvangen, leuk uitje waar de kinderen de auto konden onthullen door een laken van de auto te trekken.
Het staat iedereen vrij om de auto vanaf volgende maand op te halen op een dergelijke locatie. Maar velen prefereren toch het bijtellingsvoordeel, lijkt me.
De nieuwe 3 is zojuist afgeleverd met een fles bubbels (en ik neem aan excuses) erbij. Ik hoop dat mijn zus ervan kan genieten.Er zouden twee man onderweg zijn met een nieuwe auto. De vorige is dus echt kapotstuk. Of dat op een flatbed is of niet is niet duidelijk. Hij is nog niet in Oosterhout gesignaleerd.
Fijn!De nieuwe 3 is zojuist afgeleverd met een fles bubbels (en ik neem aan excuses) erbij. Ik hoop dat mijn zus ervan kan genieten.
Misschien dat Tesla daar van kan leren.
Is ook zo, maar tis toch een blijk van waardering. Het mooie is, je leest amper een wanklank over de service van NIO.Op één of andere manier heb je dat er dan toch bij betaald, en de helft ervan vliegt waarschijnlijk in de vuilnisbak.
Hopelijk dat NIO ook in 2021 voet aan de grond krijgt in Nederland. Als je kijkt hoe in China afleveringen bij NIO gaan, daar staat service nummer 1. Open je de kofferbak, zie je alle goodies die je van ze krijgt.
Misschien dat Tesla daar van kan leren.