Firebird
Active Member
Is dat wel de echte Tesla charger? Men is bij Tesla behoorlijk kritisch op de lokatie.
Zo te zien wel Hans.
KruisherenHotel Maastricht
- 19 Kruisherengang
6211 NW Maastricht
Netherlands
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dat wel de echte Tesla charger? Men is bij Tesla behoorlijk kritisch op de lokatie.
Da's toevallig Carmody. Ik heb voor 7-8 oktober bij de Kruisheren gereserveerd. Ik zag pas daarna dat ze een DeC zouden hebben.View attachment 193071
De DeC hing niet echt op een handige plaats waardoor het niet duidelijk was waar ik moest parkeren. Verder moest ik op 15 A laden want anders sloeg de charger uit. Volgens mij wordt er zeer weinig gebruikt van gemaakt.
Ze moeten de DeC binnen aanzetten en je charger op 15A zetten dan werkt het primaDa's toevallig Carmody. Ik heb voor 7-8 oktober bij de Kruisheren gereserveerd. Ik zag pas daarna dat ze een DeC zouden hebben.
Lekker omslachtig. Maar goed, ik moet op zondag wel weer het hele eind terug naar de bewoonde wereld dus dat laden is dan wel zo fijn.Ze moeten de DeC binnen aanzetten en je charger op 15A zetten dan werkt het prima
Dit mag en hangt geheel van de instelling van de uitbater af.View attachment 194021
Voor gebruik van de Spa en Restaurant moet je dus betalen voor het laden. Las dacht ik ergens in de vorige topics dat het laden gratis is als er iets genuttigd wordt. Is dit iets wat in overleg gaat met Tesla ?
Je zou verwachten dat een hotel dat meer dan 400 euro voor een overnachting vraagt zelf wel een laadpaal kan betalen zonder dat Tesla moet tussenkomen in de kosten. In Spanje zijn er zo ook enkele.Overigens zijn de kamerprijzen, iets van 480 € daarmee weer wel in overeenstemming
Je zou verwachten dat een hotel dat meer dan 400 euro voor een overnachting vraagt zelf wel een laadpaal kan betalen zonder dat Tesla moet tussenkomen in de kosten. In Spanje zijn er zo ook enkele.
Binnenkort kunnen ook andere merken aan de Destination Chargers(?)
Ev Charger Level 2 - Quick Charge Power
En toch benoemen ze naast de UMC en HPWC specifiek de Destination Charger.....
Voor die laatste zou dit verloop bruikbaar kunnen zijn, maar niet op de echte destination charger.
En toch benoemen ze naast de UMC en HPWC specifiek de Destination Charger.
Dat vrees ik ook. (vandaar ook het vraagteken tussen haakjes in mijn eerste post)... Ze halen het wat door elkaar. ...
Het blijft AC laden, een DC lader is een stuk duurder.En ze leveren tot wel 40kW (of 38,4kW bij 400V)? Dat zou wel mooi zijn als mogelijke upgrade in sommige situaties. Immers zouden ze net als de SuC's direct de batterij kunnen opladen i.p.v. via de oplader in de auto.
En ze leveren tot wel 40kW (of 38,4kW bij 400V)? Dat zou wel mooi zijn als mogelijke upgrade in sommige situaties. Immers zouden ze net als de SuC's direct de batterij kunnen opladen i.p.v. via de oplader in de auto.
Het vermogen bij driefasig laden op een 3x400V+N netwerk wordt, zonder rekening te houden met de cos phi, gegeven met de formule:En ze leveren tot wel 40kW (of 38,4kW bij 400V)? Dat zou wel mooi zijn als mogelijke upgrade in sommige situaties. Immers zouden ze net als de SuC's direct de batterij kunnen opladen i.p.v. via de oplader in de auto.
Is te zien aan het typenummer op de wall charger.
Tesla Only = 1050071-03-G
Type 2 compatbel (vrij) = 1050071-01-G