Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemiddag, hier ook weer een nieuweling. Op dit moment een 75D Model X op de wachtlijst. Leasebak van mijn vader dus heel normaal bakkie. (7 witte zetels en AP) met nieuwe Autopilot hardware om de hoek (waarschijnlijk) ben ik ook erg benieuwd daarnaar. Zou jammer zijn als de auto net in de laatste groep zit zonder nieuwe hardware.
 
Leuk! Bij mij staat het al op een laag pitje sinds we kinderen hebben :p Maar paar keer per jaar wat duikjes maken, lukt nog wel. Grevelingen en Oosterschelde zijn ook al mooi ;-)
Hey naamgenoot, ik weet nog wel een paar leuke plekken voor je op Bali om te duiken en heb een mooi boek over de verschillende locaties.:cool:
Ik heb een goed afgelopen mooie ervaring beschreven op "Duiken in Bali, oog in oog met een enorme barracuda".
Maar we gaan off-topic: welkom op het forum en sterkte met het wachten!
 
Hallo iedereen,

Even voorstellen...
Weet niet of het hier helemaal op zijn plaats staat, maar ik vrees dat in de 'introduction' afdeling een kleine Belg verloren gaat in de massa... .

Mijn naam is Xavier, ben 46 lentes jong en zoals bij de meeste hier aanwezig ferm gebeten door het Tesla virus.
Ik ben zelfstandig service technieker voor grote huishoudtoestellen en woon in Ardooie, West-Vlaanderen ( België dus ).
Ik lees al een tijdje mee met wat hier zoal reilt en zeilt om zoveel mogelijk praktische info te bekomen ter voorbereiding van een aankoop van een Model S.
De planning is om tegen najaar 2015 ook met een S te kunnen rijden, het lijkt nog veraf maar vroeg begonnen is half gewonnen.
Het is de bedoeling om de auto op de zaak in te schrijven en 2015 biedt die mogelijkheid, vandaar... .
De Tesla gaat dan een benzine Volvo vervangen.

Ik heb ondertussen al heel wat vragen kunnen beantwoord zien door jullie info, maar ik verzamel nog praktische puntjes die ik dan later op jullie loslaat.

Mijn voorkeur gaat uit naar een multicoat rode "gewone" 85 met Tech pack, 19" wheels, standaard rode dak, standaard zwarte lederen zetels en piano dash, parkeer sensoren, mistlampen, extra binnenverlichting, extra beveiligingspack en een setje winterbanden met 19" velgen.
Het wordt een grote investering, maar als ik alle rijtests en verslagen nalees wordt dit het zéker waard.

Ondertussen op Teslaccesories het nieuwe boek over de Model S besteld.

Vriendelijke groet,

Xavier
Vandaag Xavier over de vloer gekregen ivm een herstelling van een huishoudtoestel.
Eigenlijk al voor de tweede keer maar nu pas erachter gekomen dat wij elkaar van hier op het forum kennen.
Xavier had mijn reproduktie tekening van de M3 gespot bij mij thuis en zo ging de bal aan het rollen.
Het was een aangename kennismaking en heb een top service mogen ervaren.
 
Vandaag Xavier over de vloer gekregen ivm een herstelling van een huishoudtoestel.
Eigenlijk al voor de tweede keer maar nu pas erachter gekomen dat wij elkaar van hier op het forum kennen.
Xavier had mijn reproduktie tekening van de M3 gespot bij mij thuis en zo ging de bal aan het rollen.
Het was een aangename kennismaking en heb een top service mogen ervaren.

Thanks !
De wereld is klein, zo blijkt maar weer… .
Dankzij de Model 3 reproductie ;)
Aangename kennismaking !! :)
 
Hoi allemaal,

Mijn naam is Joost, woonachtig in Breda en ben hier al twee maanden (voornamelijk meelezend) lid. Vanwege een aanpassing in de leaseregeling bij mijn werkgever kon ik mijn lopende leasecontract eerder opzeggen om een (PH)EV te bestellen, werkgever streeft naar CO2 neutraal in 2030, dus ik lever graag mijn bijdrage.. :D
Ik heb ruim een maand moeten wachten tot ik kon bestellen, aangezien de vernieuwde leaseregeling per 1 sept in is gegaan, maar eind vorige week mijn order geplaatst. Vandaag van Tesla de mails ontvangen met VIN etc, dus nu begint het échte wachten....

S60D
Deep blue metallic
Grey next gen seats
Zwarte headliner
Panoramadak
Premium upgrade pack
Autopilot

Qua bekleding een gok genomen, aangezien het lichtgrijs momenteel op Mid 2017 staat. Dit werd door Tesla sales en leasemaatschappij ook benadrukt, maar vanavond een voorlopige leveringsdatum ontvangen per 'November-Early December', dus dat zou een mooi Sinterklaas cadeau zijn! :cool:
 
Bedankt! Ik rijd momenteel een Seat Leon 2.0TDI, dus het wordt een hele flinke stap voorwaarts! Ging er tot 3 maanden geleden vanuit dat de volgende auto (begin 2018) iets in de categorie 3-serie/A4 zou worden, maar dit had ik nooit gedacht...! :)
Het is maar goed dat je jouw life jacket al om hebt....je gaat anders verzuipen in de zee van ruimte die je krijgt vergeleken met de Leon!

En: welkom!
 
image.jpeg Hallo,
Mijn beurt. Ik ben Philip en krijg morgen mijn Tesla. Na een viertal maanden twijfel, rekenen en forum volgen, een demowagen gekocht bij Tesla: werkelijke levertermijn 3 weken :).
Vandaag dus laatste tankbeurt.
90D Titanium
 
View attachment 194587 Hallo,
Mijn beurt. Ik ben Philip en krijg morgen mijn Tesla. Na een viertal maanden twijfel, rekenen en forum volgen, een demowagen gekocht bij Tesla: werkelijke levertermijn 3 weken :).
Vandaag dus laatste tankbeurt.
90D Titanium

Wat een lef om met een fossiel op de foto te gaan en deze foto dan hier te posten! :p

Veel plezier met je Tesla en we zien graag daar ook een foto van voorbijkomen met een echte Tesla grijns :)
 
View attachment 194587 Hallo,
Mijn beurt. Ik ben Philip en krijg morgen mijn Tesla. Na een viertal maanden twijfel, rekenen en forum volgen, een demowagen gekocht bij Tesla: werkelijke levertermijn 3 weken :).
Vandaag dus laatste tankbeurt.
90D Titanium

Nice!
Maar goed dat je de overstap maakt, want zoals je op de foto kunt zien, hangen er een hoop giftige dampen op zo'n tankstation. :eek:
 
  • Like
Reactions: Phil V