Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Al een tijdje volg ik dit forum met veel plezier. Ik ben nog niet in het bezit van een Tesla, maar dat gaat zeker een keer gebeuren.
Heb zojuist mijn eerste vraag gesteld bij beginners vragen , dus wordt het tijd om uit de anonimiteit te treden.

Mijn naam is Peter, kom uit Velsen, en ben net mijn midlifecrisis voorbij.
Ik werk bij de overheid en ondersteun de hulpdiensten. Ben getrouwd en heb 2 prachtige dochters.
Daarnaast ben ik kleine zelfstandige die alleen BTW- plichtig is. De Tesla zal overigens niet zakelijk aangeschaft worden want dat zal helaas alleen maar in mijn nadeel zijn. Mocht hier iemand anders over denken dan hoor ik dat graag
 
Hallo allemaal, ik ben Sandor en sinds half december eigenaar van een M3 dual motor. Als kleine zelfstandige scheelt het mij dermate veel geld per maand dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn geliefde Alfa Giulia. Ik ben geen echte Tesla fan specifiek, maar ik vind dat vanwege alle fiscale voordelen en de combinatie van de grote range die Tesla heeft (vergeleken met andere EV's) en het rijplezier, dat ik de beste keuze heb gemaakt.
Hij is nu nog wit, maar wel al ontchroomd en met getinte ramen rondom. Later wordt er nog verlaagd en grote wielen omgelegd. Ook een ander kleurtje lijkt me wel wat.
wordt vervolgd...
 
  • Like
Reactions: job-lek
Dag allen, Flimmaatje hier, sinds eerste kerstdag staat ook bij mij een M3 (LR) voor de deur. Onze auto is is oktober besteld en het forum van begin tot einde lezen was een fijne bezigheid bij het duimendraaien. Alvast bedankt voor alle tips en tricks, we hebben er zeker veel aan gehad, bijna alle vragen die we hebben gehad zijn beantwoord. Nu ik er eentje heb, was het tijd voor mij eerste post.

(Ook wij bezitten nu een volledig wagenpark; naast de Tesla zijn wij ook in het bezit van een (elektrische) NIU scooter :) )
 
*mij = mijn
en we bezitten nu een volledig elektrisch wagenpark

Ik kan mijn post helaas niet meer aanpassen. Heb het opgezocht en je zou het nog een uur na het posten moeten kunnen aanpassen. Weet iemand hoe dit kan?

Deze taalpolitieagente kan het niet aan om het zo te laten staan haha
 
Vertel, waar wil je 'mijn' ingevuld hebben? Je vorige post was correct ten aanzien van de 'mij'. 'Bij mij' is correct Nederlands in deze context. 'Bij mijn' niet. ;)

Je posts blijft maar een beperkt aantal minuten, volgens mij minder dan een uur aanpasbaar, daarna is die niet meer te wijzigen. Ook kan het zijn dat je nog niet genoeg posts hebt.
 
  • Funny
Reactions: Bas.
Hallo allemaal,

Mijn naam is Alexander en ik woon een klein beetje landelijker boven Amsterdam. Sinds september 2019 in het bezit van een blauwe model 3 LR AWD. Deze keuze gemaakt na het bijna overlijden van mijn Ford Focus station uit 2007 ( mint-groen, yes! ). Mijn grootste twijfel bij het aanschaffen was of ik er nog wel mee naar Oostenrijk kon rijden. In januari kon dat prima zonder buren bij de SuCs, maar komende vrijdag tot en met 22 februari moet het nog eens ... spannend :confused:

Ik zit al een tijdje af en toe wat rond te struinen op dit Forum en dacht, goh ik join de club! Hoop dat ik ook zo nu en dan eens wat kan bijdragen!
 
Hallo,
Arie hier. In het dagelijks leven freelance IT'er en sinds de hectiek van eind december ook eigenaar van een M3 LR (Performance). Kleine nuance, ik reed hiervoor al 4,5 jaar een Benz B Klasse full electric en wist toen al dat ik nooit anders dan elektrisch zou willen en daar blijf ik bij. De B Klasse had een range van 150 km, (niet in de winter) en kon niet snel laden. Ik weet dus als geen ander wat range anxiety is.. Kan ook goed de vergelijking maken tussen een auto die gebouwd is door een merk dat uit de klassieke diesel/benzine wereld komt en een auto die dat niet is...

Als IT'er al heeeel veel auto's versleten (mijn teller staat nu op 18) en deze Tesla is by far de beste die ik tot nog toe had.
 
Hallo,
Arie hier. In het dagelijks leven freelance IT'er en sinds de hectiek van eind december ook eigenaar van een M3 LR (Performance). Kleine nuance, ik reed hiervoor al 4,5 jaar een Benz B Klasse full electric en wist toen al dat ik nooit anders dan elektrisch zou willen en daar blijf ik bij. De B Klasse had een range van 150 km, (niet in de winter) en kon niet snel laden. Ik weet dus als geen ander wat range anxiety is.. Kan ook goed de vergelijking maken tussen een auto die gebouwd is door een merk dat uit de klassieke diesel/benzine wereld komt en een auto die dat niet is...

Als IT'er al heeeel veel auto's versleten (mijn teller staat nu op 18) en deze Tesla is by far de beste die ik tot nog toe had.
 
Albert uit Amsterdam. Sinds Kerstavond bezitter van een rode Model 3 performance met wit interieur. Op 2 januari vertrokken voor een meer dan 5000 kilometer lange roadtrip naar Boekarest, Roemenië. Wel wat laadperikelen gehad onderweg maar verder prima verlopen.

Auto rijdt geweldig. Veel sneller dan de BMW Z4 cabrio die ik hiervoor had. Ik vind het jammer dat ik niet meer dakloos ben maar je krijgt er wel veel voor terug.
 
Hoi Iedereen,

Mijn naam is Fjodor uit het de Achterhoek en ik ben binnenkort eigenaar van een Zwarte Model 3 performance met zwart interieur. De afgelopen jaren hou ik Tesla en alle ontwikkelingen daar omheen erg nauwlettend in de gaten en ik heb nu eindelijk ook mijn eigen Tesla besteld. Op dit moment rij ik nog ik een Renault Clio uit 2018, maar dat gaat dus binnenkort veranderen! :)
 
Hallo allemaal, sinds 30 maart bestuurder van een model 3. Sindsdien ruim 55k kilometers achter de rug. Eigenlijk volledig tevreden over de auto. Service van Tesla laat af en toe soms te wensen over maar dat hoort soort van bij het imago van het merk. Eigenaar is geniaal en soms gek tegelijkertijd. De auto rijdt erg fijn, ben alleen niet met de auto op wintersport gegaan. Zag het niet zitten om iedere 250 km te moeten stoppen voor een laadsessie. Accu valt mij in de winter icm winterbanden best tegen. Ik heb een Longrange dual motor. Met een beetje doorrijden haal je maximaal 350-375 km. Ik gebruik dit forum vooral om veel informatie te vergaren.
 
Vertel, waar wil je 'mijn' ingevuld hebben? Je vorige post was correct ten aanzien van de 'mij'. 'Bij mij' is correct Nederlands in deze context. 'Bij mijn' niet. ;)

Je posts blijft maar een beperkt aantal minuten, volgens mij minder dan een uur aanpasbaar, daarna is die niet meer te wijzigen. Ook kan het zijn dat je nog niet genoeg posts hebt.
als je meer hebt gepost krijg je langere edit tijd