Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Donderdag is D-day.....
image.png
 
Toch wordt hier (weer) een verkeerd beeld neer gezet over het rijden met autopilot. Je blijft als bestuurder verantwoordelijk voor het rijden, voor het lezen van de krant zul je iets anders moeten verzinnen.

Dat klopt. Wil het "aanvaard" worden door het publiek moeten we niet meer doen dan benadrukken dat de auto weer iets veiliger is geworden omdat hij oplet op momenten dat wij dat eventjes niet doen (radio bedienen, nav. instellen, slok koffie nemen, passagier of kinderen achterin aankijken en toespreken etc.)
Zeker niet gaan roepen dat we nu krant kunnen lezen, met de telefoon spelen etc.
Dat is met autopilot ook niet de bedoeling. Dat komt straks wel met autonomous driving maar het is niet de kern van auto-pilot.

Maar, het blijft schitterend en terwijl anderen er over praten komt het gewoon maar wel jammer dat ik het niet heb :wink:
 
Kan ook zijn dat de eerste hem donderdag krijgt en de laatste eind december

Hij heeft het alleen over donderdag overigens....zie nergens datum staan. Kan me nog iets herinneren op 30-jan-2014 in Amsterdam waarbij "soon" vaak werd gebruikt......

Ik zie de update wel verschijnen, 7.1 zal dan wellicht leuker zijn voor de classics. Enige leuke wat ik me kan voorstellen is betere sprintjes, hogere top??
 
Ik zag ergens staan dat de (volgens mij in de US) de roll-out 5 dagen zou gaan duren. Het lijkt me vrij snel eerlijk gezegd - zal in de praktijk ongetwijfeld langer duren..


De security update (net voor het hackerscongres), is er ook in een paar dagen uitgegaan en als ik me goed herinner is de luchtvering update indertijd ook zeer snel gegaan. Maar 100% uitrol zal zeker even duren. Er zijn in het US forums (zoals gewoonlijk) wat koppige mensen die het een of het ander niet mooi vinden en niet van plan zijn het te installeren. Verder heb je, zeker in de US, auto's die te weinig online zijn. Maar, ik denk dat de meerderheid snel kan worden uitgerold.
 
.....Maar, ik denk dat de meerderheid snel kan worden uitgerold.

Ja, hebt gelijk dat het update proces recent een aantal keren snel is gegaan. Ik hoop natuurlijk ook dat het deze keer zo zal zijn; een week voordat ik een paar dagen op vakantie kan het prima timing zijn.

Ik zat echter naar de update naar 6.0 (vroeger...) erg achteraan in de rij. Ik heb verdrongen hoe vaak ik in de auto gekeken had (de notificatie voor een software update was er volgens mij ook nog niet) of de update beschikbaar was; maar dat heeft toen erg lang geduurd. Anyway, wachten nog maar even!
 
Ja, hebt gelijk dat het update proces recent een aantal keren snel is gegaan. Ik hoop natuurlijk ook dat het deze keer zo zal zijn; een week voordat ik een paar dagen op vakantie kan het prima timing zijn.

Ik zat echter naar de update naar 6.0 (vroeger...) erg achteraan in de rij. Ik heb verdrongen hoe vaak ik in de auto gekeken had (de notificatie voor een software update was er volgens mij ook nog niet) of de update beschikbaar was; maar dat heeft toen erg lang geduurd. Anyway, wachten nog maar even!

Inderdaad, overpromise en underdeliver zijn al lang een bekend motto. Wat eigenlijk jammer is, want wat er WEL wordt geleverd is ook al heel erg geweldig.