Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
In bovenstaande video is wel goed te zien hoe de visualisaties zijn op 2 schermen, in een S met MCU2 en FSD. Vele video's zijn met model 3 of de nieuwe plaid S X met 1 scherm.

Ik been nog blij verrast dat ze het kleinere scherm achter het stuur goed gebruiken waardoor je nog gewoon het centrale scherm kan gebruiken voor alle niet FSD zaken. De navigatie als ook muziek etc kan je volledig op grote scherm doen.

Dit kan ook natuurlijk ook wel op 1 scherm zoals in de 3 en nieuwe plaid S en X maar op moment dat het FSD visualisatie aan zet is de weergave erg geconcentreerd.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hbrink and job-lek
FSD Beta 9 is here!

But only voor gebruikersgroep van 2000 testers, die in Amerika wonen, die of bij Tesla werken, positieve (groot)aandeelhouder zijn van Tesla of vloggers onder een NDA. Maar de brede uitrol komt er binnenkort echt aan! Net als de roadster, semi, cybertruck en de nieuwe plaid+ batterijen. Allemaal via de download knop!

Als zoethouder krijgen de MCU2+'ers straks ook de FSD visualisation. Wat er zijn twee screenshots van het instrumenten cluster: 1 met de snelheidsmeter onderin (FSD Beta) en 1 smalle met de snelheidsmeter bovenin (FSD Beta Europa fake it until you make it Edition):

Screenshot 2021-07-11 at 10.49.43.png


Op naar FSD Beta v10. Maar ik heb wel een tegeltje voor jullie om uit te printen voor in de garage:

Screenshot 2021-07-11 at 10.30.26.png
 
But only voor gebruikersgroep van 2000 testers, die in Amerika wonen, die of bij Tesla werken, positieve (groot)aandeelhouder zijn van Tesla of vloggers onder een NDA. Maar de brede uitrol komt er binnenkort echt aan! Net als de roadster, semi, cybertruck en de nieuwe plaid+ batterijen. Allemaal via de download knop!

Als zoethouder krijgen de MCU2+'ers straks ook de FSD visualisation. Wat er zijn twee screenshots van het instrumenten cluster: 1 met de snelheidsmeter onderin (FSD Beta) en 1 smalle met de snelheidsmeter bovenin (FSD Beta Europa fake it until you make it Edition):
Ik heb een geheim voor je... Microsoft test ook al Windows 11, en Apple test MacOS Monterey en ook een nieuwe versie van iOS. Die brede uitrol wordt ook al voorspeld, maar Microsoft beweerde enkele jaren terug dat Windows 10 de laatste versie zou zijn van Windows!

Nee, alle gekheid op een stokje: alles moet getest worden, en telkens met een groter publiek. Daar kan je over klagen dat jij nog niet tot dat publiek hoort, of geduldig wachten. Het is nu niet alsof ze iets moeilijk proberen op te lossen wat jij op een kwartiertje op een viltje zou kunnen uitrekenen, niet?
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een geheim voor je... Microsoft test ook al Windows 11, en Apple test MacOS Monterey en ook een nieuwe versie van iOS. Die brede uitrol wordt ook al voorspeld, maar Microsoft beweerde enkele jaren terug dat Windows 10 de laatste versie zou zijn van Windows!

Nee, alle gekheid op een stokje: alles moet getest worden, en telkens met een groter publiek. Daar kan je over klagen dat jij nog niet tot dat publiek hoort, of geduldig wachten. Het is nu niet alsof ze iets moeilijk proberen op te lossen wat jij op een kwartiertje op een viltje zou kunnen uitrekenen, niet?
In tegenstelling tot Tesla kan ik mij niet herinneren dat Microsoft al op voorhand geld van klanten had gevraagd voor onbestaande upgrades of opties.
 
Veel inhoudelijke reacties elders in dit forum op de "mindblowing" prestaties van de nieuwe Beta


That ride was epic fail. I lost count how many disengagements and near collisions it had.

With this video and the Seattle video trying to hit monorail pillars and planters I would say that this build was seriously overhyped.

Yes, there are some incremental improvements and eye candy, but the most basic functionality, i.e. “do not hit objects“ still lacks.

mod: originele quote toegevoegd

 
Last edited:
... Microsoft beweerde enkele jaren terug dat Windows 10 de laatste versie zou zijn van Windows!
Als het na 10x niet gelukt is kan je er idd beter mee stoppen, wahahaha. Net weer een Windows pc gekocht om te gamen. Wat een hopeloze experience is dat toch vergeleken bij Android of MacOS.
Voor het 'ik drukte ergens op maar krijg geen enkele bevestiging dat er wat gebeurd'. En de mooiste nog wel bij de install 'wat is er nieuw in Windows 10'....met een een paar draaiende bolletjes en dat duurde en duurde. Niks nieuws dus :D

Nou, ik hoop dat Testla binnenkort met iets komt waar we weer heel enthousiast over kunnen worden. Zoals we net als in het begin elke maand blij waren met nieuwe, onaangekondigde, handige functies waar je trots over vertelde aan je vrienden.