Phil V
Well-Known Member
Wel als jouw wagen de kinderen naar school voert zonder dat je er bij moet zijn als chauffeur. Dat is net het punt.Flexibele tijden op werk. Zeer strikte tijden op de basisschool. Dus tja, ik heb geen keuze
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel als jouw wagen de kinderen naar school voert zonder dat je er bij moet zijn als chauffeur. Dat is net het punt.Flexibele tijden op werk. Zeer strikte tijden op de basisschool. Dus tja, ik heb geen keuze
Wel als jouw wagen de kinderen naar school voert zonder dat je er bij moet zijn als chauffeur. Dat is net het punt.
Aannames, aannames - ik ga meestal met de fiets naar werk en school. Ik pak de auto als het regent dat het giet of als de bakfiets kapot is. Na de kids-drop rij ik liever filevrij door naar werk, want het zijn volle straten in mijn woonwijk met iedereen die om stipt 8:45 op werk moet zijn. Als ik de auto nodig heb op werk, is het sneller om eerst de kids met de fiets te brengen, even thuis een kopje koffie te drinken en daarna de auto te pakken.Wel als jouw wagen de kinderen naar school voert zonder dat je er bij moet zijn als chauffeur. Dat is net het punt.
Oei, je zou denken dat ze dit al een tijdje aan het doen waren….of mss het team versterken?
Zag dit in het Amerikaanse gedeelte, suggestie dat FSD Beta in Europa aanstaande is.
Heel erg on topic zou ik zeggen. Musk zegt zelf om FSD op te lossen moet general AI opgelost worden. General AI zou gewoon een lid van je gezin zijn en er ook kunnen zijn voor je kinderen. Zoals een lieve oom of buurvrouw. Dat gaat nog tientallen jaren duren en andere hardware vergen en hetzelfde geldt dus voor FSD die je kinderen naar school brengt.Even off topic (wel gerelateerd):
Wat zou dit nu sociaal gaan betekenen?
Kinderen worden niet meer door de ouders maar door de Tesla naar school gebracht. Dus ook geen praatjes meer in de auto met de kinderen en geen laatste knuffel... Ook geen praatje met de juf meer en gesprekken op het schoolplein met andere ouders is ook niet meer aan de orde.
En opa, oma, tante die naar de dokter moet, die wordt netjes afgezet. Maar niemand meer die zijn/haar hand vasthoudt en naar de angsten en verhalen luistert...
Ik ben een groot voorstander van FSD en denk dat ook de verkeersveiligheid uiteindelijk sterk zal toenemen. Maar als ik nu soms stelletjes in een restaurant tegenover elkaar zie zitten, allebei strak turend op hun mobiel... moet ik wel even zuchten....
Akkoord maar op het forum hier zien we al een hele tijd dat dit een gevoelig punt zou zijn dus nogmaals; nu pas?!Tesla is al een tijd bezig met FSD in Europa (op technisch vlak dan). Dit lijkt mij eerder een job om te lobbyen in Europa om de wetgeving sneller in orde te brengen.
Het is niet omdat er nu een vacature is, dat je weet dat ze er nu pas mee bezig zijn.nu pas?
Prioriteit was tot voor kort alleen California, dus het gaat best hard vanuit dat punt bekeken.Akkoord maar op het forum hier zien we al een hele tijd dat dit een gevoelig punt zou zijn dus nogmaals; nu pas?!
FSD beta is dus nog niet voor direct, mijn inziens
Er komen meer en meer regels om te pushen naar een veiligere route naar L5. Tesla's "eerst doen en dan pas fixen" past hier niet in. Dus lobbyen wordt een heeeeeeel zware taak.Tesla is al een tijd bezig met FSD in Europa (op technisch vlak dan). Dit lijkt mij eerder een job om te lobbyen in Europa om de wetgeving sneller in orde te brengen.
Andrej Karpathy is toch nog steeds op sabbatical?Ik zie meer hoop/heil in de laatste twee punten:
- Zorg ervoor dat de Global AV Lead [Andrej Karpathy] en het technische team begrip hebben van wettelijke vereisten, kansen en uitdagingen
Dan lezen ze hier inderdaad niet mee op het Nl/Be stuk van het forum. Had ze een hoop tijd kunnen besparen.Of dat Tesla na 2 jaar erachter komt dat er een UN-ECE club bestaat die hun FSD blokkeert.
Andrej Karpathy is toch nog steeds op sabbatical?
Als dit klopt is het echt goed nieuws!
Alles waar de bestuurde verantwoordelijk is kan NU worden toegepast.
En ja, goed nieuws voor de burger! Slecht nieuws voor Tesla owners want dat houd in dat FSD level 2 features (want dat is ADAS) nog stricter gedefinieerd worden en nog slechter nieuws voor owners zonder driver camera.