Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Operational Lease?

This site may earn commission on affiliate links.
Helemaal mee eens. Neem financial lease, kun je zelf bepalen wanneer je weer een nieuwe auto wilt bestellen. Geeft dus veel meer flexibiliteit. Wel erop letten dat je boetevrij eerder mag aflossen. Ik heb geleased (financial) via de lage landen DLL. Zij zijn bekend met Tesla en regelen alles voor je. Een aanrader.
 
Dank voor de tips.

Eerlijk gezegd weet ik nog weinig van leasen. Ik weet wel het verschil tussen financial en operationele lease, maar ik heb geen idee welke optie voor mij het beste zou zijn. Ik zal mijn belastingadviseur eens om advies vragen.
 
Momenteel bezig met het configureren van mijn Model X. Ben op zoek naar een leasemaatschappij. Heb al contact met MisterGreen, maar ben benieuwd naar andere aanbieders.

Het wordt mijn eerste lease auto, dus alle tips zijn welkom!

Proficiat!

Ik ben zelf gegaan voor een financial lease van DLL vendor lease ( wordt aangeraden door Tesla zelf)
- de MIA is voor jouw
- de afschrijving per jaar komt ook voor jouw voordeel
- de auto staat op jouw balance als jouw vermogen
- je kan zelf bepalen wanneer je weer een nieuwe koopt als bijv:" inruilwaarde minus de afschrijving "=een mooi bedrag oplevert

en zoals de anderen hier zeggen bij DLL regelen ze alles voor je, ook met Tesla
 
Proficiat!

Ik ben zelf gegaan voor een financial lease van DLL vendor lease ( wordt aangeraden door Tesla zelf)
- de MIA is voor jouw
- de afschrijving per jaar komt ook voor jouw voordeel
- de auto staat op jouw balance als jouw vermogen
- je kan zelf bepalen wanneer je weer een nieuwe koopt als bijv:" inruilwaarde minus de afschrijving "=een mooi bedrag oplevert

en zoals de anderen hier zeggen bij DLL regelen ze alles voor je, ook met Tesla
Dank! Ik heb je post doorgestuurd naar mijn adviseur. Volgende week gaan we even overleggen.