Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
  1. Autopilot
    1. Features: Autosteer, Traffic-Aware Cruise Control
    2. Pricing: 3,200 EUR pre-delivery, 4,300 EUR after delivery
  2. Full Self Driving
    1. Features: Navigate on Autopilot, Summon, Auto Lane Change, Autopark and Full Self-Driving features in the future
    2. Pricing: 5,300 EUR pre-delivery, 7,400 EUR after delivery
Ja daar lijkt het uiteindelijk voor de Model3, besteld na 1 maart met 'Autopilot pre-delivery 3200', dus toch op neer te komen voorlopig.

Vraag: Werkt de Navigate on Autopilot en Auto Lane Change al in Nederland/Belgie ?
Anders vind ik 7400 wel beetje belachelijk veel om Summon en Autopark na levering terug te krijgen, en de rest af te wachten, nu EAP niet meer bestaat....
 
De prijs is voor mij gehalveerd.
Eerst koste het €4200.
(Bovenop de €5300 voor EAP)

6CD9E086-1175-4F22-B189-1A8287A8BFC6.png
 
Last edited:
Gisteren gekocht, mailtje gehad met de factuur en dat de auto zelf zal updaten en een berichtje geeft als dit is gebeurd. Enige wat ik vanochtend had was dat mijn bluetooth niet meer werkte. Reset en het was er weer. Tesla gebeld, ze vertelde mij dat de auto vanochtend 6:00 is geüpdate. Is foutje dat ik geen melding in het scherm heb gekregen.
Weet dat FSD nog niet werk en dat we betalen voor een verrassing, was alleen wel erg leuk geweest als je ergen zou zien dat de auto FSD heeft gekregen maar dat dit nog niet gebruikt kan worden.
Grappig dat er zo te lezen nog genoeg mensen zijn zoals ikzelf die graag willen betalen voor een verrassing waarvan we niet weten wanneer die komt. Blijft knap van Tesla hoe ze kunnen verleiden.

groeten van een happy FSD bezitter :)

update,
antwoord van Tesla via mail:
Thanks for your phone call. I hereby confirm that your car was upgraded to Full Self Driving this morning. I am sorry that you did not get a notification about this in the car as was promised. I have contacted the MyTesla team about this and also created a feature request to be able to see the Autopilot configuration in your car. Thanks for your feedback about this.

Later this year Full Self-Driving will recognize and respond to traffic lights.
 
Last edited:
Ik kon het ook niet laten .....
Ditto. Besteld terwijl ik in Lokeren stond te laden. Binnen een minuut sprongen beide schermen op zwart en volgde er een voledige reset (MS was via m'n mobiel met wifi verbonden). Ben benieuwd wanneer ik de update krijg, zit nu nog op 2018.50.7 en zit met smart te wachten op laatste versie met betere auto lane change en dode hoek signaal.