Dat zou dan naast Tilburg de 2e SeC zijn met een UV frame. Ik wacht tot deze in Rotterdam beschikbaar is.Was vandaag in Amsterdam, onder andere voor de gele randen, maar het UV apparaat is stuk...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou dan naast Tilburg de 2e SeC zijn met een UV frame. Ik wacht tot deze in Rotterdam beschikbaar is.Was vandaag in Amsterdam, onder andere voor de gele randen, maar het UV apparaat is stuk...
Dat zou dan naast Tilburg de 2e SeC zijn met een UV frame. Ik wacht tot deze in Rotterdam beschikbaar is.
Nu nog een werkend apparaat.Update: ben even langsgereden en het is idd een bekend probleem nu. SC Groningen krijgt volgende week ook een UV Frame om dit probleem op te lossen, moet erg goed werken volgens hun.
Ik zie bij iedereen het grote scherm met een gele rand maar ik heb het ook in mijn tellerscherm. Iemand hier die het daar ook heeft laten verhelpen?
Gisteren om 3 uur een serviceafspraak door Tesla ingeschoten voor maandag 30 september 13:00 uur. Stond oorspronkelijk op 24 september maar delen waren niet beschikbaar. Ben benieuwd of Sec Rotterdam mijn scherm gaat herstellen.Heb het in beide auto’s op beide schermen. Voor de kleine moet eerst een andere apparaat komen en dan kunnen ze die ook behandelen.
Ben benieuwd of Sec Rotterdam mijn scherm gaat herstellen.
Zojuist nagevraagd. Als het je stoort kun je in Tilburg afspreken. Rotterdam krijgt hem 1e kwartaal. Vaak is het 2 tot 4 uur werk dus daar ga je niet op wachten. Ik vraag me af of ze niet beter schermen kunnen gaan uitwisselen en de UV behandeling buiten de auto doen.Zeer waarschijnlijk niet. Paar weken terug van SeC Rotterdam aan dat ze het UV frame pas later in het jaar krijgen. Mocht het wel zo zijn laat het even weten want dan ga ik m'n service afspraak ook plannen.
Zojuist nagevraagd. Als het je stoort kun je in Tilburg afspreken. Rotterdam krijgt hem 1e kwartaal. Vaak is het 2 tot 4 uur werk dus daar ga je niet op wachten.
Maar het goede nieuws is, wij (TESLAND, Almere) krijgen ook een UV systeem om dit probleem te tackelen. We willen eerst testen. De eerste die zich meld met het gele rand probleem en die bereid is naar Almere te komen, betaald niets voor deze testcase.
Dat gaat toch geen enkel weldenkend mens tekenen?Van mijn proefkonijn hoorde ik vandaag dat indien je de fix uit laat voeren Tesla zelf, je een waiver moet tekenen dat je na de fix verder afziet van enige vorm garantie op het scherm. Wie weet hier meer van?
Ben het wel met je eens... maar ik zou die ruiten rond vol plakken met gele isolatietape... dan ben je in 5 minuutjes klaar voor het hele SeC denk ik.Dat gaat toch geen enkel weldenkend mens tekenen?
Ik snap niet dat Radar ze hier niet op pakt? Die vergeelde schermen en de schandalige reactie dat het slechts en cosmetisch issue is dat éénmalig wordt aangepakt (ze verwachten dus zelf ook dat het terug komt) zijn het toppunt van slechte service. Bij Radar kwamen ze niet verder dan een flinke afwaardering van de wagen (iedereen wil toch dat EV's bereikbaarder worden?), deuren van de Model X die spontaan open gaan (ik volg veel fora, maar heb hier nog nooit wat over gehoord) en meer van dit soort flutzaken. Contact via de app vind ik ook verre van ideaal, maar onderaan de streep wordt het wel opgevolgd.
Deze gele schermen en zo'n waiver lijkt me ook niet rechtsgeldig. Een ondeugdelijk product uitsluiten van garantie om het gerepareerd te krijgen lijkt me juridisch niet kloppen. Maar Tesla begeeft zich wel vaker op (of over???) het randje heb ik het idee. Ik ben geen jurist, maar heb helaas wel de ervaring dat er een verschil zit tussen recht hebben en recht krijgen. Heel benieuwd of dit werkelijk waar is...
Misschien dan toch een keer naar Tesla SeCs op een zondag om de ramen aan de randen vol te plakken met Post-it notes. Paar foto's maken en opsturen naar Radar
In Tilburg heb ik na de behandeling niks hoeven tekenen. Op de bon stond dat het onder goodwill gerepareerd was. Een ander onderdeel dat ze vervangen hadden was vermeld als garantie.Van mijn proefkonijn hoorde ik vandaag dat indien je de fix uit laat voeren Tesla zelf, je een waiver moet tekenen dat je na de fix verder afziet van enige vorm garantie op het scherm. Wie weet hier meer van?
Sorry maar ik geloof hier echt geen bal van... Smiley vergeten?Van mijn proefkonijn hoorde ik vandaag dat indien je de fix uit laat voeren Tesla zelf, je een waiver moet tekenen dat je na de fix verder afziet van enige vorm garantie op het scherm. Wie weet hier meer van?