Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gekleurde (gele) rand om scherm

This site may earn commission on affiliate links.
In Moordrecht vorige week kleine scherm laten behandelen, samen met het plaatsen van de FSD computer. Ze halen het kleine scherm er helemaal uit en gebruiken de tool voor het grote apparaat. Ziet er weer keurig uit.
Gek dat ze dat in Tilburg niet doen.
Mij verrast niks meer. Ik heb daar ook geen geel bandje, tenminste ik zie daar niks, maar het is en blijft raar. Ook dat je een leenauto meekrijgt zonder oplaadkabel.
 
Gister geweest en nog steeds niet verholpen
 

Attachments

  • 20200421_180944.jpg
    20200421_180944.jpg
    390.2 KB · Views: 56
@knakworst is volgens mij de eerste die meldt dat het terug is gekomen

Bij mij is het niet teruggekomen maar na de behandeling was het niet helemaal weg. MX staat nu weer in SeC voor een tweede behandeling en dan wordt nu het kleine scherm meteen ook meegenomen. Dat doen ze inderdaad door deze eruit te halen en dan te behandelen met hetzelfde apparaat waarmee ze ook het grote scherm behandelen.
 
Mijn MS net afgeleverd bij SeC Tilburg. Cockpitscherm kan niet gerepareerd worden, daar is nog geen techniek voor. Maakt mij niks uit maar iets klopt er dan niet
Bij mij hebben ze het in Rotterdam gedaan. Aan het stof op de cockpit te zien was hij er niet uit geweest. Aan de bovenkant is het niet helemaal weg. Bij directE inval van zonlicht is het dan nog zichtbaar.